Defensive tunger, ja det ser godt ud, men det kan ændrer sig hurtigt da efteråret startede hentede vi 8 point på jer i 4 kampe, inklusiv en indbyrdes kamp, så vil ikke sige den er snublende tæt endnu, favoritter ja.
Hehe, jeg går udfra at du er FCK-fan, så derfor kan jeg sagtens forstå dig, jeg vil have det præcis på samme måde hvis det var omvendt.
Men er vi enige om at FCM med stor sandsynlighed skal vinde resten af kampene? Den i sig selv bliver svær.
Som jeg skrev lidt før. Kører I også bare Randerskampen hjem, så er der 5 runder tilbage hvor FCK skal tabe mindst 1 og så smide point i yderligere 2.
I det cirkus skal det jo så også været givet at FCK ikke får minimum uafgjort i Herning.
Set udefra, så er den snublende tæt på ;) Selvom bolden er rund