Snak

Mere indhold efter annoncen
Danske Spil har os til at vinde mesterskabet til odds 1.08. Herning til odds 7.25.

Så bookmakerne mener i hvert fald, at vi er kæmpe favoritter.
Det er vi da også.

Selvfølgelig kan det gå galt, det kan det jo ind til det er matematisk sikret. Men altså, selvfølgelig vinder vi da guld i år!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/det-har-vaeret-gavnligt-med-et-par-slag-i-hovedet

Ankersen er ved at redeeme sig selv hos mig med det han siger:

- Jeg synes, det er super fedt med en bred og stor konkurrence. Det holder os alle skarpe, inklusiv mig, og det har været gavnligt for mig at få et par slag i hovedet, siger Peter Ankersen

Selvfølgelig vil man gerne spille, men vi har et større mål. Det er ved at være et stykke tid siden, at vi har vundet et mesterskab, og uanset hvem der spiller, gælder det om at få mesterskabet i hus

Det er præcis sådan noget jeg vil læse fra vores spillere! Konkurrencen er stor og det bør hjælpe spillerne til at gøre mere og blive skarpere.

Håber Boilesen læser med og de slag han får kan hjælpe ham.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Han spiller jo hver gang, så er det lidt nemmere at stå at fyre smøren af om at konkurrence er godt.
@Imperator
Hva så med dette her interview fra slut Oktober med Peter Ankersen? https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-superliga/2020-2021/ankersen-om-begraenset-spilletid-jeg-forsoger-at-saette-mit-ego-til-side_vid1566546/video.shtml
På det tidspunkt var det med begrænset spilletid og da han bliver spurgt ind til det svarer han:

´´Jeg prøver at sætte mit ego til siden, det er resultaterne der tæller´´.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forhåbentligt bliver det en nem kamp i morgen, hvor der hurtigt kan roteres, vi han en del bærende spillere som står til karantæne ved næste gulekort, Diks, Biel, Vavro, Khocholava, Boilesen og Falk ved 6 point, dem vil jeg helst ikke se sidde over, næste kamp hvor vi skal til Herning
De ender sgu sikkert alle sammen med gult. Især Pep Biel, Denis Vavro og Rasmus Falk ville være ærgerlige at mangle.
fck-medløber.
Vavro - kocho - Boile = 3 gule
Vi har Brøndby ude i kampen efter. Det er temmelig spændende, hvem vi ender med at mangle i de to kampe...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Brøndby har også en håndfuld spillere i karantænefare:

Hedlund
Radosevic
Tshiembe
Rosted
Divkovic
Slimane
Maxsø

Brøndby ude kan meget vel blive afgjort af det hold der har den største bredde.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce