Ankersen er ved at redeeme sig selv hos mig med det han siger:
- Jeg synes, det er super fedt med en bred og stor konkurrence. Det holder os alle skarpe, inklusiv mig, og det har været gavnligt for mig at få et par slag i hovedet, siger Peter Ankersen
Selvfølgelig vil man gerne spille, men vi har et større mål. Det er ved at være et stykke tid siden, at vi har vundet et mesterskab, og uanset hvem der spiller, gælder det om at få mesterskabet i hus
Det er præcis sådan noget jeg vil læse fra vores spillere! Konkurrencen er stor og det bør hjælpe spillerne til at gøre mere og blive skarpere.
Håber Boilesen læser med og de slag han får kan hjælpe ham.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Forhåbentligt bliver det en nem kamp i morgen, hvor der hurtigt kan roteres, vi han en del bærende spillere som står til karantæne ved næste gulekort, Diks, Biel, Vavro, Khocholava, Boilesen og Falk ved 6 point, dem vil jeg helst ikke se sidde over, næste kamp hvor vi skal til Herning