Og naturligvis af flest gule kort.
Det er træls det sådan er i klumper. Hele centerforsvaret og både Falk og Biel. Det kan gå helt galt
Det er træls det sådan er i klumper. Hele centerforsvaret og både Falk og Biel. Det kan gå helt galt
hanlaver og at vi vil se det over tid.
Men hvis det virkelig er rigtig at PC har hyret en groundskeeper fordi han synes David Nielsen havde en pæn græsplæne derhjemme så er det vel direkte fyringsgrund...??