Jeg er forhindret i at komme på stadion i dag, så giver en billet væk gratis, hvis nogen herinde er interesserede :)
Snak
søn 24. apr 2022
Thorups argumentation i valget af start-11´eren er efterhånden mere floskelpræget end nogensinde før.
Han ynder at forklare sig under tesen "de bedste præstationer til træning og banen" afgør hvorvidt man starter inde.
Alligevel er Roony gang på gang i start-11´eren. Det må næsten kunne forklares med kontraktforhandlinger fremfor præstationer. Umiddelbart synes jeg det vil være bedst at starte med en anden, eksempelvis Mukairu, på højrekanten, så Roony kan komme ind når de er trætte - og med mindre pres.
Babacar leverede en solid præstationer mod Brøndby - og det gjorde Jørgensen såment også. Håber der er udskiftning efter 60 min.
Hvad tænker I?
Han ynder at forklare sig under tesen "de bedste præstationer til træning og banen" afgør hvorvidt man starter inde.
Alligevel er Roony gang på gang i start-11´eren. Det må næsten kunne forklares med kontraktforhandlinger fremfor præstationer. Umiddelbart synes jeg det vil være bedst at starte med en anden, eksempelvis Mukairu, på højrekanten, så Roony kan komme ind når de er trætte - og med mindre pres.
Babacar leverede en solid præstationer mod Brøndby - og det gjorde Jørgensen såment også. Håber der er udskiftning efter 60 min.
Hvad tænker I?
søn 24. apr 2022
Mukairu har prøvet at starte et par gange og det har været langt værre end Roony.
Mukairu har det meget nemmere som indskifter hvor farten er en større trussel mod trætte modstandere.
Roony derimod får vi ikke helt utilliseret som indskifter. Specielt hvis vi fører og overlader bolden meget til modstanderen. Man ser Roony bedst når vi har bolden meget.
Mukairu har det meget nemmere som indskifter hvor farten er en større trussel mod trætte modstandere.
Roony derimod får vi ikke helt utilliseret som indskifter. Specielt hvis vi fører og overlader bolden meget til modstanderen. Man ser Roony bedst når vi har bolden meget.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 24. apr 2022
@sofneets
Jeg ved ikke om det handler om hvem der er bedst eller forlængelse. Det lader til Thorup har fundet sin foretrukkende opstilling. Jeg er også en af dem der gerne ville se Jerlet spille i stedet for Ankersen og så ha Diks på sin bedste posistion. Ankersen spillede ikke dårligt sidst, men vil bare gerne se noget andet.
Der er også godt lidt luft ud af hype Roony ballonen, men Mukairu har også været en super indskiftning at kunne bruge, men hans slutprodukt er ikke eksiterende.
Håber jeg bliver modbevist idag.
Tror vi får en 2-0 kamp, men ikke en fantastisk spillet kamp.
Jeg ved ikke om det handler om hvem der er bedst eller forlængelse. Det lader til Thorup har fundet sin foretrukkende opstilling. Jeg er også en af dem der gerne ville se Jerlet spille i stedet for Ankersen og så ha Diks på sin bedste posistion. Ankersen spillede ikke dårligt sidst, men vil bare gerne se noget andet.
Der er også godt lidt luft ud af hype Roony ballonen, men Mukairu har også været en super indskiftning at kunne bruge, men hans slutprodukt er ikke eksiterende.
Håber jeg bliver modbevist idag.
Tror vi får en 2-0 kamp, men ikke en fantastisk spillet kamp.
F.C. København
søn 24. apr 2022
Nu scorer Babacar ikke i situationen så det er ikke særligt afgørende, men det er godt nok ringe at de får kaldt offside på den situation.
søn 24. apr 2022
Har ham Bundgaard eller lauenborg eller hvad han hedder, ikke stoppet to angreb nu? Intet kort?