Snak

Mere indhold efter annoncen
Usikker start defensivt..
Der mangler tænding hele vejen rundt
Anker < Jelert
Langt fra imponerende start. Dumme boldtab centralt og endnu en kamp, hvor vi ikke udviser kynisme på sidste tredjedel, hvor særligt Roony desværre bare virker som en blind passager igen. Nå, kampen er da heldigvis ung endnu.
Virker ret meget som vi har ens strategi, men Randers lykkes bedre med deres...

Lange bolde.
F.C. København
Mere indhold efter annoncen
Annonce
HVordan fanden kan han give et frispark på minimal berøring !!!!!
Odey ville være et godt køb. En fysisk, målsøgende, hårdtarbejdende angriber, der er fornuftig på bolden. Meget bedre end det skrald vi har nu.

Der skal satme noget til for at Randersspillerne kan få en advarsel. Allerede en håndfuld professionelle frispark.
Fucking skrald dommer man. De stopper alle vores angreb uden at få noget!!
Braumelaume: vil du have en angriber de ikke score mål ??
Jeg tog faktisk gerne en 9´er, der har lavet 13 mål i 28 kampe denne sæson lige p.t.
Annonce