Snak

Mere indhold efter annoncen
"International linje"
DEN DER FUCKING DOMMER!!
stokholmeren har du kigget på hvem han har scoret i mod ?
Men vi har ikke fået gule kort.
Hvad laver du, Peter Ankersen?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er der en radiostation der sender noget fra kampen?
Hold kæft en lorte kamp indtil videre og så mangler dommeren et par gule kort til Randers
P4 Liga
Ja. BIF, SIF, FCM – altså 3/5 af top6. Derudover FCN, OB og SjE i SL. Læg dertil Leicester og Jablonec – Sgu meget flot imo.
@kom

Liga på p4
F.C. København
Annonce