Snak

Mere indhold efter annoncen
Ankersen. Elendig. Ud ud ud
fuck hvor er Ankersen dog også ringe mand.
Mr.Slotved:
Jeg ser ham som værende bedre end det vi har. Tror du skal læse lidt op på din statestik. Han laver mål, 13 i 28 denne sæson for Randers. Nok også lige så mange eller flere på et bedre hold.
Jeg ser ham som værende bedre end det vi har. Tror du skal læse lidt op på din statestik. Han laver mål, 13 i 28 denne sæson for Randers. Nok også lige så mange eller flere på et bedre hold.


Pourie og Pusic er klasse eksempler på at det selvfølgelig altid fungerer sådan
Babacar er godt nok ringe.
Tror jeg kan tælle 3-4 gange hvor han ikke formår at ramme en medspiller på et par meters afstand.

Roony skal også snart have en pause.
Han trækker ALTID ind i banen og han bliver læst hver gang. Derudover har han et ringe blik for sine medspillere og han taber jo nærmest bolden hver gang han får den.
Ja han er et stort talent og han skal naturligt have spilletid, men det er også fint at få 30 minutter hver kamp, når man er en knægt på 16 år.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Vi bliver ringere og ringere. Der er intet offensivt, der fungerer. De fem forreste med masser af fejl.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Braumelaume:sorry det var mig der har set forkert. !

Men det ændre ikke at baba har scoret 2 mål og lavet 2 assist i 5 kampe hvor det ikke er fuld tid.
Touché, beesknees. Jeg ser dog personligt Odey som værende meget mere komplet og velafrundet end Pourié og Pusic, der var deciderede poachere uden realtionelle kvaliteter.
Odey sætter pres, spiller ganske stærkt med ryggen til mål, som opspilsstation - i dag modtager han ofte og støber kuglerne, er stærk i luften, hurtig og dybdeløbende.
Babacar virker som en rigtig dårlig afslutter. Troede lidt det var det, han kunne
Forfærdelig 1. halvleg. Ankersen skal ud, så må Jelert eller BOILE komme ind istedet og Diks over i sin normale side. Babacar kan også skiftes ud med NJ, tak
Superliga og FCK fan
Annonce