Ankersen. Elendig. Ud ud ud
Snak
søn 24. apr 2022
Mr.Slotved:
Jeg ser ham som værende bedre end det vi har. Tror du skal læse lidt op på din statestik. Han laver mål, 13 i 28 denne sæson for Randers. Nok også lige så mange eller flere på et bedre hold.
Jeg ser ham som værende bedre end det vi har. Tror du skal læse lidt op på din statestik. Han laver mål, 13 i 28 denne sæson for Randers. Nok også lige så mange eller flere på et bedre hold.
søn 24. apr 2022
Jeg ser ham som værende bedre end det vi har. Tror du skal læse lidt op på din statestik. Han laver mål, 13 i 28 denne sæson for Randers. Nok også lige så mange eller flere på et bedre hold.
Pourie og Pusic er klasse eksempler på at det selvfølgelig altid fungerer sådan
søn 24. apr 2022
Babacar er godt nok ringe.
Tror jeg kan tælle 3-4 gange hvor han ikke formår at ramme en medspiller på et par meters afstand.
Roony skal også snart have en pause.
Han trækker ALTID ind i banen og han bliver læst hver gang. Derudover har han et ringe blik for sine medspillere og han taber jo nærmest bolden hver gang han får den.
Ja han er et stort talent og han skal naturligt have spilletid, men det er også fint at få 30 minutter hver kamp, når man er en knægt på 16 år.
Tror jeg kan tælle 3-4 gange hvor han ikke formår at ramme en medspiller på et par meters afstand.
Roony skal også snart have en pause.
Han trækker ALTID ind i banen og han bliver læst hver gang. Derudover har han et ringe blik for sine medspillere og han taber jo nærmest bolden hver gang han får den.
Ja han er et stort talent og han skal naturligt have spilletid, men det er også fint at få 30 minutter hver kamp, når man er en knægt på 16 år.
Bologna
I
FCK
I
Liverpool
I
1860 München
Vi bliver ringere og ringere. Der er intet offensivt, der fungerer. De fem forreste med masser af fejl.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 24. apr 2022
Braumelaume:sorry det var mig der har set forkert. !
Men det ændre ikke at baba har scoret 2 mål og lavet 2 assist i 5 kampe hvor det ikke er fuld tid.
Men det ændre ikke at baba har scoret 2 mål og lavet 2 assist i 5 kampe hvor det ikke er fuld tid.
søn 24. apr 2022
Touché, beesknees. Jeg ser dog personligt Odey som værende meget mere komplet og velafrundet end Pourié og Pusic, der var deciderede poachere uden realtionelle kvaliteter.
Odey sætter pres, spiller ganske stærkt med ryggen til mål, som opspilsstation - i dag modtager han ofte og støber kuglerne, er stærk i luften, hurtig og dybdeløbende.
Odey sætter pres, spiller ganske stærkt med ryggen til mål, som opspilsstation - i dag modtager han ofte og støber kuglerne, er stærk i luften, hurtig og dybdeløbende.