MrSlotved:
Jeg fremlægger min holdning, hvor jeg angiver de kvaliteter jeg ser ved Odey:
Du besvarer med en påstand:
Jeg afviser, som en anden også gør, din påstand:
Her kommer jeg med den fejlslutning at Babacar ikke scorer mål, det gør han - omend sample size er væsentligt mindre.
Dette påpeger du:
I et indlæg på indsparket fra beesknees og et svar på dit rette mod min påstand beskriver jeg, endnu en gang, de kvaliteter jeg mener at Odey besidder ift. at spille for FCK. Dertil beskriver jeg også hvordan jeg ser Babacar på disse punkter.
Korrekt at du har fået påvist at Babacar laver mål, ganske fint. Igen i en lille sample size. Ganske fint. Jeg oprettede tydeligt mit indlæg med mere end det på sinde, hvortil du ikke vil forholde dig og kvitterer med at du er ligeglad. Til trods for at du går ind i debatten med en fejlslutning - at Odey ikke laver mål.
Kan du prøve at forholde dig til de andre kvaliteter, jeg forsøger at belyse? Det kunne da være interessant for debatten.
Jeg fremlægger min holdning, hvor jeg angiver de kvaliteter jeg ser ved Odey:
Odey ville være et godt køb. En fysisk, målsøgende, hårdtarbejdende angriber, der er fornuftig på bolden. Meget bedre end det skrald vi har nu.
Du besvarer med en påstand:
Braumelaume: vil du have en angriber de ikke score mål ??
Jeg afviser, som en anden også gør, din påstand:
Jeg ser ham som værende bedre end det vi har. Tror du skal læse lidt op på din statestik. Han laver mål, 13 i 28 denne sæson for Randers. Nok også lige så mange eller flere på et bedre hold.
Her kommer jeg med den fejlslutning at Babacar ikke scorer mål, det gør han - omend sample size er væsentligt mindre.
Dette påpeger du:
Men det ændre ikke at baba har scoret 2 mål og lavet 2 assist i 5 kampe hvor det ikke er fuld tid.
I et indlæg på indsparket fra beesknees og et svar på dit rette mod min påstand beskriver jeg, endnu en gang, de kvaliteter jeg mener at Odey besidder ift. at spille for FCK. Dertil beskriver jeg også hvordan jeg ser Babacar på disse punkter.
Korrekt at du har fået påvist at Babacar laver mål, ganske fint. Igen i en lille sample size. Ganske fint. Jeg oprettede tydeligt mit indlæg med mere end det på sinde, hvortil du ikke vil forholde dig og kvitterer med at du er ligeglad. Til trods for at du går ind i debatten med en fejlslutning - at Odey ikke laver mål.
Kan du prøve at forholde dig til de andre kvaliteter, jeg forsøger at belyse? Det kunne da være interessant for debatten.