Jeg fucking vidste det... Jeg brækker mig..
Snak
søn 24. apr 2022
Roony er et stort talent uden tvivl, men man plejer fandme ikke det talent ret godt, når han skal starte inde og præstere hver eneste kamp, som 16 årig.
søn 24. apr 2022
@beesknees
Det var hypotekisk.
Jeg synes bare selvom foråret kun har budt på et point tab endtil videre, så har spillet ikke været det jeg havde forventet på det her tidspunkt af vores transformation.
Tror ikke han bliver skiftet, men det ærger mig vi virker så shakey på nær for forsvaret.
Det var hypotekisk.
Jeg synes bare selvom foråret kun har budt på et point tab endtil videre, så har spillet ikke været det jeg havde forventet på det her tidspunkt af vores transformation.
Tror ikke han bliver skiftet, men det ærger mig vi virker så shakey på nær for forsvaret.
F.C. København
søn 24. apr 2022
Pilen har jo peget den her vej i adskillige kampe. Vi er gået helt i stå.
Fucking elendigt.
Fucking elendigt.
søn 24. apr 2022
Altså.. det det er jo fucking absurd dårligt. Ankersen lader simpelthen sin bror score.
søn 24. apr 2022
det bliver godt nok svært at få 3 point nu...
i særdeleshed når spillerne er så ide- og intensitetsforladte..
i særdeleshed når spillerne er så ide- og intensitetsforladte..
søn 24. apr 2022
@KommerNu
Læs de sidste 8 sider, hvor folk mener, at Thorup skulle have reageret.
Læs de sidste 8 sider, hvor folk mener, at Thorup skulle have reageret.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk