Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg fucking vidste det... Jeg brækker mig..
Roony er et stort talent uden tvivl, men man plejer fandme ikke det talent ret godt, når han skal starte inde og præstere hver eneste kamp, som 16 årig.
@beesknees

Det var hypotekisk.
Jeg synes bare selvom foråret kun har budt på et point tab endtil videre, så har spillet ikke været det jeg havde forventet på det her tidspunkt af vores transformation.

Tror ikke han bliver skiftet, men det ærger mig vi virker så shakey på nær for forsvaret.
F.C. København
Hvor er det her fucking dårligt!
Pilen har jo peget den her vej i adskillige kampe. Vi er gået helt i stå.
Fucking elendigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jaa kasperiano. Thorup skulle ha taget den bold. Han er så dåm alsåå
Altså.. det det er jo fucking absurd dårligt. Ankersen lader simpelthen sin bror score.
det bliver godt nok svært at få 3 point nu...

i særdeleshed når spillerne er så ide- og intensitetsforladte..
@KommerNu

Læs de sidste 8 sider, hvor folk mener, at Thorup skulle have reageret.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Av FCM kan overhale os på næste søndag hvis vi det ikke bliver bedre
Annonce