Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuldt ud fortjent - vi har bare ikke været bedre. Hvis det her resultat holder, så må vi sætte vores lid til BIF i morgen, for hvis FCM henter 3 point igen, så er døren til mesterskabskampen sparket fuldt op igen.
Fuldt ud fortjent - vi har bare ikke været bedre. Hvis det her resultat holder, så må vi sætte vores lid til BIF i morgen, for hvis FCM henter 3 point igen, så er døren til mesterskabskampen sparket fuldt op igen.
Pilen peger kun på Thorup. At vi ligger nr 1 med det spil har han ingen ære af.
moderator
Vi bliver fortjent straffet. Ingen vilje og udstråling.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Rent hypotisk skal Thorup bare væk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pilen peger kun på Thorup. At vi ligger nr 1 med det spil har han ingen ære af.

Hold nu kæft mand. Det så dumt...
Neestrup ?
Rent hypotisk skal Thorup bare væk

Stop dog.
Mukairu er allerede kommet med mere.
F.C. København
@KommerNu

Er I i familie eller troller du?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Annonce