Fuldt ud fortjent - vi har bare ikke været bedre. Hvis det her resultat holder, så må vi sætte vores lid til BIF i morgen, for hvis FCM henter 3 point igen, så er døren til mesterskabskampen sparket fuldt op igen.
Snak
søn 24. apr 2022
Fuldt ud fortjent - vi har bare ikke været bedre. Hvis det her resultat holder, så må vi sætte vores lid til BIF i morgen, for hvis FCM henter 3 point igen, så er døren til mesterskabskampen sparket fuldt op igen.
Vi bliver fortjent straffet. Ingen vilje og udstråling.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 24. apr 2022
Pilen peger kun på Thorup. At vi ligger nr 1 med det spil har han ingen ære af.
Hold nu kæft mand. Det så dumt...