Jep.. jeg slukker tv´et nu. Nu har jeg set både Silkeborg og denne kamp på det TV her, og begge gange er vi blevet røvpulet.
Håber den sidst halve time bliver bedre end det fucking ideforladte spil, uden noget vilje til at vinde. Fy for helvede.
Håber den sidst halve time bliver bedre end det fucking ideforladte spil, uden noget vilje til at vinde. Fy for helvede.