Fuck Thorup og ind med Priske.
Shit det vildt det der...
Vi havde ikke været i en position hvor vi lå nr 1 med 6 ned til nr 2 uden Thorup. Så snart man er bagud skal træneren fyres og klubben brændes ned..
Jeg savner næsten (U) tilfreds
Pæn ignorant holdning. Vi har spillet tyndt meget længe. Intet overbevisende i spillet. Og spillerne virker rådløse. Det er ingen andres ansvar end Thorups.