Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuck Thorup og ind med Priske.

Shit det vildt det der...
Vi havde ikke været i en position hvor vi lå nr 1 med 6 ned til nr 2 uden Thorup. Så snart man er bagud skal træneren fyres og klubben brændes ned..
Jeg savner næsten (U) tilfreds


Pæn ignorant holdning. Vi har spillet tyndt meget længe. Intet overbevisende i spillet. Og spillerne virker rådløse. Det er ingen andres ansvar end Thorups.
Der skal bare synges lidt Ståle Solbakken sang.. Det virkede sidst :)
Lidt modgang og så kalder folk Thorup raus. Jesus.
Hvornår har vi sidst vundet en kamp, hvor vi har været bagud?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ankersen er absurd dårlig Thorup må få fingeren ud.
Ja, godt spørgsmål Kasperiano. Tror det er meget lang tid siden at vi har lavet et comeback.
Pæn ignorant holdning. Vi har spillet tyndt meget længe. Intet overbevisende i spillet. Og spillerne virker rådløse. Det er ingen andres ansvar end Thorups.

Der skal godt nok deles mange tudekiks og ballerina skørter ud idag..
Lidt modgang og så kalder folk Thorup raus. Jesus.


Har intet med kampen i dag at gøre. Kig på spillet her i foråret. Intet overbevisende i det.. desværre
Hvis vi smider 9 point på 4 kampe. Så er det da historiens største gummiben.
Annonce