Snak

Mere indhold efter annoncen
Lad være med at svare KommerNu. Tydeligt, at han troller.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Kig på spillet her i foråret.

Kig på resultaterne.
Altså.. hvor mange kampe skal diks fucke ting op på den vb, før han kommer på hb igen? Jesus..
Nurh Kasperiano. Skal jeg komme og tørre dine medløberøjne??
KommerNu er hvad Gyllesprederen er i EfB tråden
Mere indhold efter annoncen
Annonce
2 afslutninger på mål imod randers 4
F.C. København
Også helt vildt så få chancer vi får skabt. Carlgren er slet ikke blevet testet ..
Der skal godt nok deles mange tudekiks og ballerina skørter ud idag..


Well.. hvis din tilgang til folk som har en anden holdning end dig er, at de skal holde kæft og er dumme, så tænker jeg, at du har mange udfordringer i livet..
73 fucking minutter før den rigtigt forsvarskonstallation kom i spil.
KommerNu er hvad Gyllesprederen er i EfB tråden

Er han også en der tror på sin klub da?
Bedre end at være en lille tudeprinsesse når ting ikke lige kører
Annonce