Jeg er imponeret over hvordan et historisk dyrt transfervindue efterlader en så idéforladt trup på ekstremt lavt teknisk niveau..
Det virker til at holdet bliver dårligere for hver kamp.. Fejlafleveringer, ulogiske beslutninger ingen sammenhæng i spillet ingen forståelse..
Hvad laver de på træningsbanerne??
Hvad værre er at Gravesen har fuldstændig ret, dette hold er blottet for internationalt snit, det er sgu bekymrende at se på det lave niveau alle spillere lægger for dagen..
Det virker til at holdet bliver dårligere for hver kamp.. Fejlafleveringer, ulogiske beslutninger ingen sammenhæng i spillet ingen forståelse..
Hvad laver de på træningsbanerne??
Hvad værre er at Gravesen har fuldstændig ret, dette hold er blottet for internationalt snit, det er sgu bekymrende at se på det lave niveau alle spillere lægger for dagen..