Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er imponeret over hvordan et historisk dyrt transfervindue efterlader en så idéforladt trup på ekstremt lavt teknisk niveau..

Det virker til at holdet bliver dårligere for hver kamp.. Fejlafleveringer, ulogiske beslutninger ingen sammenhæng i spillet ingen forståelse..

Hvad laver de på træningsbanerne??

Hvad værre er at Gravesen har fuldstændig ret, dette hold er blottet for internationalt snit, det er sgu bekymrende at se på det lave niveau alle spillere lægger for dagen..
Så har Neestrup læst tråden. Ind med Jerlet
F.C. København
For vildt det ikke kom før.
Superliga og FCK fan
Så var Utilfreds der med det samme!
Well.. hvis din tilgang til folk som har en anden holdning end dig er, at de skal holde kæft og er dumme, så tænker jeg, at du har mange udfordringer i livet..

Jeg tror slet ikke du tænker. Men fint du prøver
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej KommerNu.

Han var en kæmpe idiot under Hyballa sagaen og er ikke hørt fra siden. Og ja jeg kalder dig for en idiot, fornyet er hvad du er. Og svært ved at diskuterer, når andre har andre meninger.

Samme idiotiske ærlighed til ham som du har til Thorup.
Det her hold er faktisk præcis det modsatte af blottet for internationalt snit. Vi spiller lige op med PSV og slår de direkte konkurrenter FCM og Brøndby. Vi er derimod blottet for bundniveau. Når vi møder ringe hold, så møder vi op med ikke en skid.

Jelert skulle bruge 5 minutter på at være den tredjebedste på dagen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Beeskens.

I det mindste ved utilfreds hvad han skriver om, modsat mange herinde.
Jeg tror slet ikke du tænker. Men fint du prøver


Haha. Jesus. Du virker skarp.
@Kilgaron. Jeg fatter simpelthen ikke hvad det er du skriver.
Vi er uenige. Khallas.
Jeg mener Thorup har gjort det fint og du mener han skal fyres. Hyg dig
Annonce