"lidt modgang"
Det er kampe som idag man taber et mesterskab på...
Han har været træls i et længere stykke tid, men nu har jeg så småt fået nok.
Han gør jo intet for at man skal tro på ham, hans udtalelser er altid helt på månen og han nægter at svare spørgsmål..
Han reagerer aldrig taktisk under kampene, ihvertfald ikke noget man kan se, hans indskiftninger kommer altid fucking sent...
Hele backsituationen..
Vi har Neestrup allerede på kontrakt, giv ham resten af sæsonen, tit giver det et lille boost med en ny træner.
Man har det ligesom det år hvor Skov vandt os mesterskabet, at selvom det på papiret ser ok ud, så er det på et meget usikkert grundlag spillemæssigt.