Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi kunne spille 2 x 90 minutter yderligere mod Randers - og det vil ikke blive farligere.

Sorry, men det er velfortjent at Randers fører.

Vi har ingen offensiv for at sige det lige ud.
Hvor mange fejlafleveringer har vi lavet i den her kamp… Det helt absurd
"lidt modgang"

Det er kampe som idag man taber et mesterskab på...

Han har været træls i et længere stykke tid, men nu har jeg så småt fået nok.

Han gør jo intet for at man skal tro på ham, hans udtalelser er altid helt på månen og han nægter at svare spørgsmål..
Han reagerer aldrig taktisk under kampene, ihvertfald ikke noget man kan se, hans indskiftninger kommer altid fucking sent...
Hele backsituationen..

Vi har Neestrup allerede på kontrakt, giv ham resten af sæsonen, tit giver det et lille boost med en ny træner.

Man har det ligesom det år hvor Skov vandt os mesterskabet, at selvom det på papiret ser ok ud, så er det på et meget usikkert grundlag spillemæssigt.
Det mest foruroligende er hvordan holdet bliver totalt febrilsk, og mister al fornuft og kontrol, i denne kamp og mod Silkeborg, så snart de kommer bagud.
Altså starter Ankersen igen næste kamp er jeg på Thorup er fatsvag båden igen :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Puha, vinder FCM imorgen så det hele åbent igen. Elendigt at smide point idag for jeg tror ikke på vi kommer tilbage
Superliga og FCK fan
Vi bliver ikke mestre i år.
I det mindste ved utilfreds hvad han skriver om, modsat mange herinde.


(U)tilfreds dukker kun op som en trold ud af æsken, når det går skidt og så gemmer han sig ellers. Nej, han har ingen meritter eller gode tanker, det kan sige selv når man kun er villig til at debattere den ene side af medaljen når det er belejligt for ens argumenter. Hvis du synes han ved hvad han snakker om, så er det voldsomt forblændet.

Det gode er, at vi møder FCM og Brøndby nu. Mod dem møder holdet da op.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Man kan vel også sige at PC ikke burde have brugt 80 millioner kroner på Amoo, Isak og Mukairo som intet kan.. pilen peger på scouting og PC ikke Thorup
Annonce