Ankersen skal bare ud. Og så må Khocholava tage plads på bænken og overlade pladsen til boile. Syntes også claesson er bedre på midten, eller i hvertfald når han får lov til at trække derind.
Snak
søn 24. apr 2022
Det er da en helt tåbelig fanbase, der florerer herinde. Der er ingen saglighed over noget som helst. Kun fra meget få brugere, men deres indlæg drukner i fuldstændig intetsigende indlæg. Desværre.
søn 24. apr 2022
Beeskens.
Ser du noget positivt i vores spil for tiden? Og forstår du Thorups taktisk oplæg og opstillinger? Der er jo INTET der fungerer. Jo vi vinder men bleh mand.
Og lur mig ikke om vi er a point med fcm i efter næste runde.
Ser du noget positivt i vores spil for tiden? Og forstår du Thorups taktisk oplæg og opstillinger? Der er jo INTET der fungerer. Jo vi vinder men bleh mand.
Og lur mig ikke om vi er a point med fcm i efter næste runde.
søn 24. apr 2022
Det er da en helt tåbelig fanbase, der florerer herinde. Der er ingen saglighed over noget som helst. Kun fra meget få brugere, men deres indlæg drukner i fuldstændig intetsigende indlæg. Desværre.
be the change u want to see in the world...
At kalde folk tåber løfter ikke ligefrem niveauet, eller fordrer til god debat.
søn 24. apr 2022
Randers rammer også bare dagen samtidig med at vi ikke gør. Sådan er fodbold. Op med panden og humøret. I morgen skal vi alle på arbejde og producere noget og det bliver dejligt.
søn 24. apr 2022
Er det ikke et slag til ansigtet? Der er ikke kontakt fra Lerager, om så han søger det eller ej.
søn 24. apr 2022
Hahaha! Han får en direkte flad hånd i hovedet af en målmand, men der bliver intet gjort ved det.