BaW - det er jo helt absurd! Hvad er var til for? :p
Snak
søn 24. apr 2022
Kan huske et straffe på VK i efteråret, der var for præcis det samme i overtiden. Måske var det mod AGF
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 24. apr 2022
Vi var det dårligste hold i dag.
Sindsygt Ankersen, Roony og Baba fik endnu en starter..
Sindsygt Ankersen, Roony og Baba fik endnu en starter..
søn 24. apr 2022
Hvis man ikke kan vinde over fucking Randers på hjemmebane, har man ikke fortjent at blive mestre
Nåh men så må vi hellere stoppe med at spille de sidste kampe og lukke klubben.
Godt set
søn 24. apr 2022
Hvad fuck laver biel?! Hahahah, sæt dog en mand, der kan slå den ind i feltet til at sparke man.
Det var en rædsom omgang. Velkommen til FCM. De seneste kampe har vi ikke lignet et hold, der kæmper for et mesterskab.
Hele vores offensiv er uden bid.
Hele vores offensiv er uden bid.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 24. apr 2022
Thomas Thomasberg havde i hvert skreget som en rejekælling efter kampen, hvis det havde været i den anden ende.
Men altså, hvor er det dog en fucking ynkelig præstation. Elendigt, at man ikke fucking møder op i sådan en kamp. Hold kæft, hvor er det dårligt hele vejen rundt. Fair, at man ikke rammer dagen, men at man bare ikke gider - det er godt nok elendigt.
Men altså, hvor er det dog en fucking ynkelig præstation. Elendigt, at man ikke fucking møder op i sådan en kamp. Hold kæft, hvor er det dårligt hele vejen rundt. Fair, at man ikke rammer dagen, men at man bare ikke gider - det er godt nok elendigt.
søn 24. apr 2022
Claesson gjorde intet godt for spillet i dag. Trak konstant og hele tiden ind i banen og lod Diks stå for bredden.... med sit uduelige venstreben....
Faktisk kunne man have skiftet alle de offensive spillere i pausen! Fandme sindsygt hvor lidt engagement der var i alle 4!
Faktisk kunne man have skiftet alle de offensive spillere i pausen! Fandme sindsygt hvor lidt engagement der var i alle 4!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.