Snak

Mere indhold efter annoncen
BaW - det er jo helt absurd! Hvad er var til for? :p
Kan huske et straffe på VK i efteråret, der var for præcis det samme i overtiden. Måske var det mod AGF
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Vi var det dårligste hold i dag.
Sindsygt Ankersen, Roony og Baba fik endnu en starter..
Hvis man ikke kan vinde over fucking Randers på hjemmebane, har man ikke fortjent at blive mestre

Nåh men så må vi hellere stoppe med at spille de sidste kampe og lukke klubben.
Godt set
Hvad fuck laver biel?! Hahahah, sæt dog en mand, der kan slå den ind i feltet til at sparke man.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Det var en rædsom omgang. Velkommen til FCM. De seneste kampe har vi ikke lignet et hold, der kæmper for et mesterskab.
Hele vores offensiv er uden bid.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Thomas Thomasberg havde i hvert skreget som en rejekælling efter kampen, hvis det havde været i den anden ende.

Men altså, hvor er det dog en fucking ynkelig præstation. Elendigt, at man ikke fucking møder op i sådan en kamp. Hold kæft, hvor er det dårligt hele vejen rundt. Fair, at man ikke rammer dagen, men at man bare ikke gider - det er godt nok elendigt.
NJ beviste i hvertfald at han skal starte fremadrettet, også selvom han er skadet.
Claesson gjorde intet godt for spillet i dag. Trak konstant og hele tiden ind i banen og lod Diks stå for bredden.... med sit uduelige venstreben....

Faktisk kunne man have skiftet alle de offensive spillere i pausen! Fandme sindsygt hvor lidt engagement der var i alle 4!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Det var en skift kamp. Til næste kamp ville jeg ønske vi ser:
Boile fremfor Kocho
Jelert fremfor Ankersen
NJ/Karamouko fremfor Baba
Mukairo fremfor Roony.
Annonce