Igen en komplet latterlig indsats. Særligt indtil vi kom bagud.
Ok indsats: Vavro, Grabara, Jelert, Boilesen og Hákon
Pisse dårlige: Diks, Khocholava, Lerager, Falk, Biel, Mukairu, NJ
Endnu værre: Claesson, Ankersen, Roony og Baba
Ok indsats: Vavro, Grabara, Jelert, Boilesen og Hákon
Pisse dårlige: Diks, Khocholava, Lerager, Falk, Biel, Mukairu, NJ
Endnu værre: Claesson, Ankersen, Roony og Baba
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk