Vi spiller for direkte til min smag. Man kommer, som regel, fint ud af fase 1, gennem overtallet og Falk. Fase 2 bliver ofte forsømt, at cirkulere bolden og spille sig i position i omstillingen fra forsvar til angreb. Er Falk ikke tilgængelig eller markeret, springes dette oftest helt over.
Når holdet slår koldt vand i blodet og får spillet bolden lidt rundt, så går det bedre, efter min mening. Fase 3 ender dog som regel på en back, der slår et tosset indlæg uden kvalitet, dette fordi at man ikke kan penetrere modstanderen gennem midten, da denne ofte er ganske velorganiseret, dertil forsømmer man også, at det ikke kun er bolden, der skal deltage i at skabe ubalance i modstanderens organisation, men også angrebsspillere, der med deres løb skaber plads til dette. Det bliver ofte for statisk, når man når sidste linje, hvor mange spillere står fejlvendte og statiske, hvorfor modstanderen er kompakte og eneste plads bliver på kanten - til førnævnte indlæg, hvor man slet ikke fylder nok i feltet.
Der mangler konceptuelle bevægelser og spilmønstre. Det beror ofte på Falk og Biel til at skabe noget på egen hånd eller bolde op mod Lerager og Stage.
Det sagt fair play til Randers, som spillede deres egen kamp godt i dag.