Hold nu op hvor FC pressede nu. Fcm har intet at tabe, 9 points forspring. Det kommer til at gøre ondt hvis man når op på 5 år uden et mesteskab.
Snak
søn 24. apr 2022
Sir
Johansen brødrene der absolut skulle drible den over stregen og så taber man 0-1 til Herfølge?
Fedtfedtfedt. Tak.
Johansen brødrene der absolut skulle drible den over stregen og så taber man 0-1 til Herfølge?
Fedtfedtfedt. Tak.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
søn 24. apr 2022
Jeg beklager. Jeg skal selvfølgelig ikke kalde nogle for tåber. Jeg holder dog fast i, at det er så skingert at kalde på en fyring efter en halvskidt stime. Så kan man jo kalde på fyringer konstant. Det er useriøst og totalt intetsigende. Vi ligger nummer et og har fortsat et forspring ned til nummer to. Det har Thorup vel været med til at opbygge? Indrømmet, jeg er da heller ikke stor fan af den måde, vi spiller på lige nu. Vi famler igen efter en stil rent offensivt, efter at vi egentlig igen havde fundet tilbage til noget igen.
søn 24. apr 2022
https://twitter.com/officialamoo/status/1518262447517413378?s=21&t=H-ZhtGjWDnthhh-8Lwpl3g
Omfg, idiot
Omfg, idiot
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 24. apr 2022
@Davies1,
I så fald skal der kigges på den sportslige ledelse, for med de investeringer der er gjort i holdet, så må enten træneren eller sportschefen videre (for min skyld gerne dem begge)..
Hold nu op hvor FC pressede nu. Fcm har intet at tabe, 9 points forspring. Det kommer til at gøre ondt hvis man når op på 5 år uden et mesteskab.
I så fald skal der kigges på den sportslige ledelse, for med de investeringer der er gjort i holdet, så må enten træneren eller sportschefen videre (for min skyld gerne dem begge)..
søn 24. apr 2022
Idioten, Amoo, har lagt et billede op med sin familie i zoo. Foran løverne. Kl. 18.15. Et kvarter efter nederlaget til Randers.
Teksten: Sorround yourself with positive people.
Hans anfører satte standarden for et par uger siden, og nu sejler det rundt.
Teksten: Sorround yourself with positive people.
Hans anfører satte standarden for et par uger siden, og nu sejler det rundt.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 24. apr 2022
Autoriseret brugernavn.
Kom nu dude. Spillet har jo ikke hængt sammen på noget tidspunkt under Thorup. Bevares da Daramy var i klubben gik det fint, men der levede vi på ekneltmandspræstationer. Vi er i stampe som under Ståle og jeg ser intet fremskridt. Og jeg har skrevet det før, men når Thorup gang på gang siger at muber den der og der skal spillet flot og seværdigheder bold og når man uge efter uge ser kampe uden offensiv kreativitet (det ligner til tider at de ikke ved hvad de skal), så mister i hvert fald jeg troen på at det nogensinde bliver godt. Foæknkan elske Thorup alt det de vil. Jeg er bare ikke en af dem og har ikke været det overhovedet. Og kampen i dag viser med al tydelighed hvor vi står. Handlingslammet og ja whatever.
Kom nu dude. Spillet har jo ikke hængt sammen på noget tidspunkt under Thorup. Bevares da Daramy var i klubben gik det fint, men der levede vi på ekneltmandspræstationer. Vi er i stampe som under Ståle og jeg ser intet fremskridt. Og jeg har skrevet det før, men når Thorup gang på gang siger at muber den der og der skal spillet flot og seværdigheder bold og når man uge efter uge ser kampe uden offensiv kreativitet (det ligner til tider at de ikke ved hvad de skal), så mister i hvert fald jeg troen på at det nogensinde bliver godt. Foæknkan elske Thorup alt det de vil. Jeg er bare ikke en af dem og har ikke været det overhovedet. Og kampen i dag viser med al tydelighed hvor vi står. Handlingslammet og ja whatever.
søn 24. apr 2022
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/fck-brok-skydes-ned-entydigt-straffe-til-agf
Hvordan var denne her situation anderledes end det straffespark, som vi vel i så fald skulle have haft til sidst?
Hvordan var denne her situation anderledes end det straffespark, som vi vel i så fald skulle have haft til sidst?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk