Lad os bare lægge os fladt ned og sige, at det var ikke sådan, vi gerne ville spille, men vi kommer lige fra en kamp for en uge siden, hvor vi kørte modstanderen ud, vi var solide i 90 minutter.
Hvad med sidste uge?
Lad os bare lægge os fladt ned og sige, at det var ikke sådan, vi gerne ville spille, men vi kommer lige fra en kamp for en uge siden, hvor vi kørte modstanderen ud, vi var solide i 90 minutter.
Han ønskede nok at beholde Daramy.. Var det lykkedes så var det her mesterskab sikret på nuværende tidspunkt.
Umiddelbart virker det som dårlig træner arbejde af Thorup, der ikke har fået sat holdet op til kampen. Da det er tydeligt, at det ikke fungerer med de spillere, der er på banen, skal han ændre holdets spil og gerne med et par hurtige udskiftninger.
Han venter alt for længe med sine udskiftninger.
Håber da, at hele holdet tager situationen alvorligt, da vi ikke har råd til, at fortsætte med samme indstilling i flere kampe. Så vil jeg i hvert fald være bange for, at vi vil tabe igen.
Du har konsekvent holdt dig væk, når vi har vundet. Hvorfor mon?
Din Ståleagende er så skør. Du må have set nogle andre kampe end os andre med ham.
Kunne Ståle ikke have forvaltet de mange penge ligeså godt??