Snak

Mere indhold efter annoncen
Lad os bare lægge os fladt ned og sige, at det var ikke sådan, vi gerne ville spille, men vi kommer lige fra en kamp for en uge siden, hvor vi kørte modstanderen ud, vi var solide i 90 minutter.


Hvad med sidste uge?
Repos, Jussi,

Tabte FCK ikke også kampen mod SIF ganske overbevisende uden jeg kommenterede?? Vi er i et mesterskabsspil og hvorend i vil tro det eller ej, så ønsker jeg rent faktisk vi vinder, det er dog bekymrende at holdet stadigt ligner lort uden ledelse og derved mener jeg faktisk vi får svært ved at vinde det mesterskab.. Det er så yderligere skidt at holdet virker så dårligt afstemt når der snart atter står Europa for døren..
Umiddelbart virker det som dårlig træner arbejde af Thorup, der ikke har fået sat holdet op til kampen. Da det er tydeligt, at det ikke fungerer med de spillere, der er på banen, skal han ændre holdets spil og gerne med et par hurtige udskiftninger.
Han venter alt for længe med sine udskiftninger.

Håber da, at hele holdet tager situationen alvorligt, da vi ikke har råd til, at fortsætte med samme indstilling i flere kampe. Så vil jeg i hvert fald være bange for, at vi vil tabe igen.

Så op på løven igen ;-)
@Imperator,

Han ønskede nok at beholde Daramy.. Var det lykkedes så var det her mesterskab sikret på nuværende tidspunkt.


Enig, og havde Daramy været solgt allerede i sommerpausen, så havde vi kæmpet med SIF og AaB om pladserne 2-4, samt være spillet ud af vores ECL gruppe uden at komme videre.. Dermed lever holdet stadigt som under Ståle af enkeltmandspræstationer og dem vi har hentet ser ikke ud til at være dominerende på nogen måde..

Det er derfor jeg mener JT ikke på nogen måde har bragt os meget videre med sin spillestil, som forøvrigt ikke synes nær så offensiv som han selv postulerer..
"Ståle har da også ligget nummer 1 i mange sæsoner, han har indtil videre også vundet væsentligt flere mesterskaber end Thorup."

Dear Jebus
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
@utilfreds.

Du har konsekvent holdt dig væk, når vi har vundet. Hvorfor mon?
Din Ståleagende er så skør. Du må have set nogle andre kampe end os andre med ham.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Umiddelbart virker det som dårlig træner arbejde af Thorup, der ikke har fået sat holdet op til kampen. Da det er tydeligt, at det ikke fungerer med de spillere, der er på banen, skal han ændre holdets spil og gerne med et par hurtige udskiftninger.
Han venter alt for længe med sine udskiftninger.

Håber da, at hele holdet tager situationen alvorligt, da vi ikke har råd til, at fortsætte med samme indstilling i flere kampe. Så vil jeg i hvert fald være bange for, at vi vil tabe igen.


Hvis man ikke allerede i et mesterskabsslutspil tager tingene seriøst, så er jeg ligeglad om man hedder Ankersen eller Falk. Så har man intet at gøre i klubben.

Vi kan alle se, minus Thorup, at det ikke fingerer med Ankersen på højre og Dicks på venstre. Hvor man kampe har vi set den konstellation? Vi har set at Babacar ikke fungerer, men alligevel bliver han brugt. Et slutspil er ikke til at for at spille ham i form og det virker som om hans ramadan ikke gør ham godt og så må andre selvfølgelig tage over. Enten er Mamamoko virkelig dårlig, halvskadet eller andet, for ellers forstår jeg ikke hvorfor HAN ikke spiller.
Repos,

Du har konsekvent holdt dig væk, når vi har vundet. Hvorfor mon?


Jeg har været spændt på at se hvad de mange millioner ville kaste af sig og ventet på at foråret kom så banerne blev bedre, så unødvendigt at kommentere grimme sejre på pløjemarker..


Din Ståleagende er så skør. Du må have set nogle andre kampe end os andre med ham.


Næppe, men når han nu skulle skiftes ud, så havde jeg forventet mere end det jeg ser, ikke mindst i forhold til de mange penge der er blevet brugt.. -Kunne Ståle ikke have forvaltet de mange penge ligeså godt??
Kunne Ståle ikke have forvaltet de mange penge ligeså godt??


Baseret på hans sidste par vinduer er svaret vist definitivt nej.
Batman Close. London W12.
GBM,

Hvilke spillere er da hentet som er væsentligt bedre end hvad Ståle kunne have hentet for samme beløb?

Angriberen vi bruger som er lort eller angriberen der er så meget lort at han ikke bruges?
Nikolaj Jørgensen er et typisk Stålekøb.
Mukairu ville nok ikke være hentet, Ståle var nok gået efter Verbic..
De unge talenter var nok ikke hentet ind til dyre summer nu hvor vi jagter mesterskab..
Annonce