Havde NJ været en Ståle classic, var han blevet udstyret med en kontrakt på 5 år
Snak
søn 24. apr 2022
Peanuts,
Du argumenterer som om det med JTs spillestil er åbenlyst at alt er godt og på rette vej..
Ståle har da nu engang samlet væsentligt flere hold der spillede bedre, mere dominerende og chanceskabene end hvad vi ser nu..
Du argumenterer som om det med JTs spillestil er åbenlyst at alt er godt og på rette vej..
Ståle har da nu engang samlet væsentligt flere hold der spillede bedre, mere dominerende og chanceskabene end hvad vi ser nu..
søn 24. apr 2022
Nogle spurgte hvornår vi sendt havde vendt det at være bagud til sejr:
Det sgu ved at være lang tid siden. Så vidt jeg kan se skete det seneste da vi vendte 2-0 til 2-3 ude mod AaB den 3. februar 2021 (den første kamp i foråret sidste sæson). Den eneste gang det er sket i denne sæson var i Europa, da vi vendte 1-0 til 1-2 ude mod PAOK. Vi ikke gode til at vinde når vi kommer bagud hvert fald.
Det sgu ved at være lang tid siden. Så vidt jeg kan se skete det seneste da vi vendte 2-0 til 2-3 ude mod AaB den 3. februar 2021 (den første kamp i foråret sidste sæson). Den eneste gang det er sket i denne sæson var i Europa, da vi vendte 1-0 til 1-2 ude mod PAOK. Vi ikke gode til at vinde når vi kommer bagud hvert fald.
søn 24. apr 2022
(u)tilfreds@
Nej alt er ikke godt, vi har lige tabt til Randers efter en sløj sløj kamp, men vi var med Ståle den forkerte vej
Nej alt er ikke godt, vi har lige tabt til Randers efter en sløj sløj kamp, men vi var med Ståle den forkerte vej
søn 24. apr 2022
utilfreds, hvornår har Ståle sidst haft et godt transfervindue? Efter Jansson holdt op med at holde ham i hånden har der jo været det ene fejlskud efter det andet. Han har en lang, lang track record med at hente flops, for dernæst at fejre at han kun mistede småpenge, fordi han kunne sælge dem igen. Pyt med opportunity cost. Pyt med hvad man kunne have fået i stedet for Marios, Wilczek, Kaufmann, Bartolec, Santos, Grytebust, Oviedo, Bendtner, Varela, Mudrazija og Kodro.
Batman Close. London W12.
søn 24. apr 2022
Indspark
Tabte FCK ikke også kampen mod SIF ganske overbevisende uden jeg kommenterede?
Det aner jeg altså virkelig ikke. Dont flatter yourself.
Tabte FCK ikke også kampen mod SIF ganske overbevisende uden jeg kommenterede?
Det aner jeg altså virkelig ikke. Dont flatter yourself.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
@Utilfreds
Ståle hat brændt en masse penge af på spillere, der ikke leverede. Den del fejlede han eklatant på.
Det er påfaldende, du udelukkende er efter et nederlag. Du indeholder ingen nuancer i debatten.
Ståle hat brændt en masse penge af på spillere, der ikke leverede. Den del fejlede han eklatant på.
Det er påfaldende, du udelukkende er efter et nederlag. Du indeholder ingen nuancer i debatten.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 24. apr 2022
Utilfreds
Det underlige er vel egentlig for et år siden slog på tromme for at man kunne vinde kampe med en god defensiv(internationalt), som Ståle kunne og som du mente aldrig kom til at ske under Thorup. Du har vel bare fået det du ønsker, så om nogen burde du være tilfreds med udviklingen. Og så er vel sikkert bare et tilfælde at du altid ender med at give udtryk for dine holdinger efter et nederlag, det gør altså bare at de kommer til at virke en anelse useriøse(i hvert fald i mine øjne)
Det endte Ståle vel egentlig selv svare på i sæsonerne inden hans fyring.
Jeg har været spændt på at se hvad de mange millioner ville kaste af sig og ventet på at foråret kom så banerne blev bedre, så unødvendigt at kommentere grimme sejre på pløjemarker..
Det underlige er vel egentlig for et år siden slog på tromme for at man kunne vinde kampe med en god defensiv(internationalt), som Ståle kunne og som du mente aldrig kom til at ske under Thorup. Du har vel bare fået det du ønsker, så om nogen burde du være tilfreds med udviklingen. Og så er vel sikkert bare et tilfælde at du altid ender med at give udtryk for dine holdinger efter et nederlag, det gør altså bare at de kommer til at virke en anelse useriøse(i hvert fald i mine øjne)
Kunne Ståle ikke have forvaltet de mange penge ligeså godt??
Det endte Ståle vel egentlig selv svare på i sæsonerne inden hans fyring.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
søn 24. apr 2022
Jeg skrev det vist også efter Silkeborg, men der er altså noget ved den indkøbte offensiv, som bekymrer mig. Bekymrer mig i forhold til PC, der som sportsdirektør står med ansvaret.
Jeg var, som en af få, ikke overbevist om noget som helst positivt i forhold til Babacar efter første halvleg mod Brøndby.
Kampen i dag hjalp ikke på det. Han kommer da frem til lidt chancer, og han er også begyndt ind imellem at fortsætte dit pres for at forsøge at sætte en tackling ind, og ikke stoppe når han kommer for tæt på, men presset er stadig for kluntet, tror jeg, at jeg vil vælge at kalde det.
En ting der dog falder tilbage på Thorup, er at når dommeren tillader så meget uden at give kort, at vi så ikke også spiller med på det niveau. Det er selvfølgelig sværere, når vi har flere vi ikke vil have i karantæne, men det vi gjorde fornuftigt mod Brøndby, spillede efter dommerens håbløse linje, det fejlede vi på i dag.
Jeg vil ikke afvise, at karantænefaren sad for dybt i for mange spillere, så de spillede på knap 100 procent, og at vi derfor ikke kunne sætte os på kampen.
Jeg var, som en af få, ikke overbevist om noget som helst positivt i forhold til Babacar efter første halvleg mod Brøndby.
Kampen i dag hjalp ikke på det. Han kommer da frem til lidt chancer, og han er også begyndt ind imellem at fortsætte dit pres for at forsøge at sætte en tackling ind, og ikke stoppe når han kommer for tæt på, men presset er stadig for kluntet, tror jeg, at jeg vil vælge at kalde det.
En ting der dog falder tilbage på Thorup, er at når dommeren tillader så meget uden at give kort, at vi så ikke også spiller med på det niveau. Det er selvfølgelig sværere, når vi har flere vi ikke vil have i karantæne, men det vi gjorde fornuftigt mod Brøndby, spillede efter dommerens håbløse linje, det fejlede vi på i dag.
Jeg vil ikke afvise, at karantænefaren sad for dybt i for mange spillere, så de spillede på knap 100 procent, og at vi derfor ikke kunne sætte os på kampen.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
søn 24. apr 2022
Jeg forstår ikke rigtig at Thorup vælger de fire foran, samtidig. Der er ingen af dem, der for alvor har fart. Baba har måske lidt, men ingen af dem har det som spidskompetence. Derudover er det tydeligt at der mangler utroligt meget i det relationelle.
Det med karantænefaren er en god pointe, jeg tænkte ikke på det under kampen, men det giver god mening hvis en del af spillerne rendte rundt med trukne håndbremser og at det påvirkede deres indsats.
Det med karantænefaren er en god pointe, jeg tænkte ikke på det under kampen, men det giver god mening hvis en del af spillerne rendte rundt med trukne håndbremser og at det påvirkede deres indsats.
Batman Close. London W12.