@pikatjuh,
Jeg er bestemt ikke tilfreds med den defensiv vi har når den kan tabe 4-0 på hjemmebane til PSV og samlet lukke 8 mål ind på 2 kampe, det er der intet internationalt snit over. Ganske givet det ser bedre ud i SL og meget vel kan give mesterskabet, men det kræver jo stadigt en angriber der kan score mål..
Nej, det gjorde han ikke, for Ståle har aldrig brændt 170M af på 2 transfervinduer..
Ståles sidste store indkøb var Pep Biel der idag er vores topscorer og nok bliver solgt med fortjeneste og desuden kan være den der redder et mesterskab i år.
Derudover købte han VN der blev solgt med fortjeneste, samt Kaufman som vi næppe får meget for..
Der vil altid være fejlskud, men så længe der findes 1-2 guldåre per flop, så er det i min bog fint, hvis blot man får fyldt i holdet hvor der er mangler, det præsterede Ståle ikke i sit seneste dyre transfervindue, men skønt der er brændt 170M af på fløje og angribere ser vi jo ikke klart bedre ud som hold, læg dertil at der ikke er spillere der stråler som profiler vi har set tidligere i form af N’Doye, Victor Fischer (inden skaderne), Robert Skov, Verbic eller mindre i form af Santin, Santander m.m.
Falk er det nærmeste vi har på international kvalitet (Zeca tidligere inden han blev gammel og skadet) samt vores midtstoppere på en god dag, der er ingen i vores offensiv eller kanter der i dag er af international format og formår at kunne noget fornuftigt på egen hånd, det skulle da lige være Biels målnæse, desværre trækker det ned at han gentagne gange dribler og taber bolden..
Det underlige er vel egentlig at du for et år siden slog på tromme for at man kunne vinde kampe med en god defensiv(internationalt), som Ståle kunne og som du mente aldrig kom til at ske under Thorup. Du har vel bare fået det du ønsker, så om nogen burde du være tilfreds med udviklingen. Og så er det vel sikkert bare et tilfælde at du altid ender med at give udtryk for dine holdinger efter et nederlag, det gør altså bare at de kommer til at virke en anelse useriøse(i hvert fald i mine øjne)
Jeg er bestemt ikke tilfreds med den defensiv vi har når den kan tabe 4-0 på hjemmebane til PSV og samlet lukke 8 mål ind på 2 kampe, det er der intet internationalt snit over. Ganske givet det ser bedre ud i SL og meget vel kan give mesterskabet, men det kræver jo stadigt en angriber der kan score mål..
Det endte Ståle vel egentlig selv svare på i sæsonerne inden hans fyring.
Nej, det gjorde han ikke, for Ståle har aldrig brændt 170M af på 2 transfervinduer..
Ståles sidste store indkøb var Pep Biel der idag er vores topscorer og nok bliver solgt med fortjeneste og desuden kan være den der redder et mesterskab i år.
Derudover købte han VN der blev solgt med fortjeneste, samt Kaufman som vi næppe får meget for..
Der vil altid være fejlskud, men så længe der findes 1-2 guldåre per flop, så er det i min bog fint, hvis blot man får fyldt i holdet hvor der er mangler, det præsterede Ståle ikke i sit seneste dyre transfervindue, men skønt der er brændt 170M af på fløje og angribere ser vi jo ikke klart bedre ud som hold, læg dertil at der ikke er spillere der stråler som profiler vi har set tidligere i form af N’Doye, Victor Fischer (inden skaderne), Robert Skov, Verbic eller mindre i form af Santin, Santander m.m.
Falk er det nærmeste vi har på international kvalitet (Zeca tidligere inden han blev gammel og skadet) samt vores midtstoppere på en god dag, der er ingen i vores offensiv eller kanter der i dag er af international format og formår at kunne noget fornuftigt på egen hånd, det skulle da lige være Biels målnæse, desværre trækker det ned at han gentagne gange dribler og taber bolden..