Nå´m, vi kan vel højst håbe på en 0-0´er i aften.
Snak
man 25. apr 2022
Jeg tror FCM tager den stensikkert.
Det bliver op til os selv at stoppe dem næste weekend, hvis vi kan.
Dem der vinder næste weekend, vinder mesterskabet tror jeg.
Det bliver op til os selv at stoppe dem næste weekend, hvis vi kan.
Dem der vinder næste weekend, vinder mesterskabet tror jeg.
man 25. apr 2022
Tror det også.
brøndby kan ikke score, og FCM har nok fået blod på tanden nu. Samtidig med, at det her lige er en kamp for Bo Henriksen. Her kan han rigtig få brugt sin måde at opildne FCM på.
Tænker den skal ses med mute på i dag. Han kommer til at overdøve kommentatorerne.
brøndby kan ikke score, og FCM har nok fået blod på tanden nu. Samtidig med, at det her lige er en kamp for Bo Henriksen. Her kan han rigtig få brugt sin måde at opildne FCM på.
Tænker den skal ses med mute på i dag. Han kommer til at overdøve kommentatorerne.
man 25. apr 2022
Brøndby spiller for sæsonen..
FCM´s 12 kampe i år (fratrukket træningskampe) har budt på 6 sejre 2 uafgjort og 4 nederlag..
Det er langt fra en selvfølge at FCM vinder..
Oddsene fortæller nok også meget godt.
FCM´s 12 kampe i år (fratrukket træningskampe) har budt på 6 sejre 2 uafgjort og 4 nederlag..
Det er langt fra en selvfølge at FCM vinder..
Oddsene fortæller nok også meget godt.
man 25. apr 2022
Jeg sidder pt og ser optakt til BIF vs FCM og i den forbindelse kom jeg til at fundere lidt over "Chilli" kontra Isak og Amoo.
Alle 3 er hentet i Allsvenskan Isak og Amoo er hentet for 8,8 millioner euro, jeg gentager EURO!! Og Amoo er så vanvittig dårligt skolet at han absolut ikke fatter taktik åbenbart og Isak er åbenbart for tyk eller noget. Ingen af dem har vist noget reelt endnu. Fair nok Amoo er ret ny og måske det kommer (jeg tvivler) men Isak har været her hele sæsonen. Begge blev hentet med et kæmpe hype begge blev hentet med armene laaangt oppe på PC og indtil videre er det ifølge min lommeregner 65.443.566,07kr ud af vinduet.
FCM henter "Chilli" til 2,4 millioner euro omregnet til 17.848.245,29kr og har allerede vist mere end vores to "stjerner" fra Allsvenskan.
Er PC heeelt væk eller er scouting?
Alle 3 er hentet i Allsvenskan Isak og Amoo er hentet for 8,8 millioner euro, jeg gentager EURO!! Og Amoo er så vanvittig dårligt skolet at han absolut ikke fatter taktik åbenbart og Isak er åbenbart for tyk eller noget. Ingen af dem har vist noget reelt endnu. Fair nok Amoo er ret ny og måske det kommer (jeg tvivler) men Isak har været her hele sæsonen. Begge blev hentet med et kæmpe hype begge blev hentet med armene laaangt oppe på PC og indtil videre er det ifølge min lommeregner 65.443.566,07kr ud af vinduet.
FCM henter "Chilli" til 2,4 millioner euro omregnet til 17.848.245,29kr og har allerede vist mere end vores to "stjerner" fra Allsvenskan.
Er PC heeelt væk eller er scouting?
man 25. apr 2022
Næh misser BIF Europa og bliver nr. 6 er der en katastrofe.. det er det ikke hvis FCM bliver nummer to.
man 25. apr 2022
Dem der vinder næste weekend vinder mesterskabet, tror jeg.
Hvem tror du bliver mestre hvis det ender uafgjort? Reelt spørgsmål. For point lighed efter næste runde så bliver FCM mestre, enig!