Snak

Mere indhold efter annoncen
0 gange i denne sæson har vi vundet en superligakamp, hvor vi har været bagud. Virker plan A ikke, så er vi dødsdømt, og det falder tilbage på Thorup.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Hvem tror du bliver mestre hvis det ender uafgjort?


3 point (plus en formentlig målscore fordel).
4 kampe tilbage

Vi har
Bif ude
Silkeborg hjemme
Randers ude
Aab Hjemme

FCM har
Aab ude
Bif hjemme
Silkeborg ude
Randers hjemme.

Jeg tror meget vel vi kan tabe point mod BIF, Silkeborg og Randers, Aab tror jeg på vi vinder over. 6-7 point tror jeg vi skraber sammen.

FCM vinder over Aab og BiF, de spiller uafgjort eller taber til silkeborg og vinder over randers. dvs 9-10 point.

Spiller vi uafgjort vinder vi på målscoren :)

Hvor er det bare typisk mans
Nåh værsgo 3p til FCM helt gratis. Sådan uvaskede biffere
Man kan vinde i undertal ligesom fcm gjorde mod os, men kæft en skidt start
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har Maxsø så karantæne mod os? Har opgivet at forstå karantæne reglerne.
Naturligvis har han det.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det er jo trods alt positivt så, BIF tror jeg havde tabt alligevel.
God nok udvisning? Mistede lige de første 15
Klart god nok - ingen tvivl
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Annonce