Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg troede, at rødt altid gav to dage.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Direkte rødt giver 30 point. Og der er karantæne når du rammer 19 og 36 point. Så Maxsø har karantæne mod os
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Latterligt, jeg sidder og hepper på BIF fordi vi ikke kan vinde mod Randers i Parken. Hader dog ikke BIF mere end jeg elsker FCK
Superliga og FCK fan
@dame

Fuldstændigt enig. Hvad dog vores egen klub ikke får os til at gøre.
F.C. København
Det er voldsomt ambivalent, Dame. Helt enig
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Leander skriver endda 36 point på Twitter. Så må der vel være point for et imaginært gult kort oven i, eller superstats skriver forkert.
Men Maxsø er simpelthen på grænsen til en ekstra karantænedag, så han hiver den allerede ved næste gule kort. Det er en tung sæsonafslutning for ham....
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg tør sgu ikke have nogen forventninger til resultatet før den kamp er fløjtet af. Det er helt absurd hvis Brøndby skulle gå hen og vinde med en mand i undertal i hele kampen, når de ellers ikke en gang har kunne score et mål i hele slutspillet. #nojinx
Hvad er forskellen på den arm der var på bolden i vores kamp igår og så den her?
Superliga og FCK fan
Det er så rigged det der. Der er ikke straffe
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Selvfølgelig er der straffe.
Annonce