Midtjylland ligner et hold, der faktisk gerne vil være mestre. Og det bliver de formentlig nok også
Altså for 5 minutter siden var de på vej til at gå til halvleg bagud 1-0 mod et hold i undertal. At de får en marginal (lyder til at den er tvivlsom i hvert fald) kendelse med sig og det hele vender er vist svært at tilskrive deres vilje.