Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er derfor FC Midtjylland er pisse elendige i Europa. De når aldrig deres top 50 mål. De drager virkelig fordel af de Danske dommere. Men med normale dommere i Europa får de intet udrettet
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er helt absurd, at FCM har et helt andet sæt regler end alle andre i superligaen.

Det er så alle kan være med, lidt ligesom der er andre adgangskrav for kvinder indenfor militæret og politiet.
moderator
Det er sgu godt nok jammerligt at læse klynkeriet over dommeren.
Vi kunne sørge for selv at vinde vores kampe, og spille ordentligt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det er sgu godt nok jammerligt at læse klynkeriet over dommeren.

Hvorfor det? Han er jo heeelt blæst!!
Vi kunne sørge for selv at vinde vores kampe, og spille ordentligt

Ja det er rigtigt, ændre dog ikke på at vores nærmeste forfølger får 3p foræret i dag...
Ja, repos. Det ene udelukket selvfølgelig det andet. Du formår altid lige at stige op på den moralske højstol, når du ikke er enig i en reaktion, men er samtidig ikke bleg for at skrige som en rejekælling, når du selv er forarget. Smukt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er derfor FC Midtjylland er pisse elendige i Europa. De når aldrig deres top 50 mål. De drager virkelig fordel af de Danske dommere. Men med normale dommere i Europa får de intet udrettet


Nande... Det her er altså under dit niveau. :)
IDKFA
Dommerpræstationen er jo bare som den altid er. Svingende, til det elendige. Sådan er det.
Nåh men så må vi jo bare sørge for at betale dommeren mere end FCM i næste runde.
@Taco Mix

Selv Molde og Bodø/Glimt starter på en bedre 5 års koefficient end FC Midtjylland.

Der er en årsag til Norge har indhentet Danmark på ranglisten.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Du skriver i ren frustration lige nu :) Men det er nu man skal vise klasse, inden det hele ender ud i "Jamen vores fans larmede mere end de andres og vi vandt på lægterne"..

Det er ikke der endnu, så det kan stadig bremses. Gør tingene færdigt selv og så er den skid slået :)
IDKFA
Annonce