Det er derfor FC Midtjylland er pisse elendige i Europa. De når aldrig deres top 50 mål. De drager virkelig fordel af de Danske dommere. Men med normale dommere i Europa får de intet udrettet
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.