DameNdoye
Ja linjerne er i den grad forskellige fra kamp til kamp. Jeg havde personligt håbet at VAR netop ville hjælpe dommerne med at denne linje blev mere lige fra kamp til kamp.
Jeg synes bare at jeg alt for mange føler at der er situationer som hvis de dømmes af dommeren, så ville VAR ikke gå ind og annullere det, fordi det ret beset kan dømmes. Når VAR så pludselig stopper spillet for at finde en situation som ingen inklusiv dommerne, har set og få kan vurdere om der egentlig er noget, så virker det som om linjerne/reglerne er meget forskellige fra kamp til kamp
Enig, pikatju. Eller også er der bare en forskellig linje fra kamp til kamp, men det burde der vel ikke være på hands.
Ja linjerne er i den grad forskellige fra kamp til kamp. Jeg havde personligt håbet at VAR netop ville hjælpe dommerne med at denne linje blev mere lige fra kamp til kamp.
Jeg synes bare at jeg alt for mange føler at der er situationer som hvis de dømmes af dommeren, så ville VAR ikke gå ind og annullere det, fordi det ret beset kan dømmes. Når VAR så pludselig stopper spillet for at finde en situation som ingen inklusiv dommerne, har set og få kan vurdere om der egentlig er noget, så virker det som om linjerne/reglerne er meget forskellige fra kamp til kamp
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”