Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er satme også forskel på herretackling og så svinestreger, stik.

Du er fra Jylland, formoder jeg. Så det må du også vide.
Jeg har ikke tiltro til vi kan gøre det færdigt selv med den lorte dommer standard der er i Danmark


Hvis vi ikke kan gøre det færdigt er det sgu ikke dommernes skyld. Så du kampen mod Randers? Når man spiller kampe på det niveau er det altså åbenlyst at man smider point. FC kan stadig selv afgøre det, og det bør de gøre med spillermaterialet.
Jojo, det er jeg meget enig i. Men jeg husker godt Vavros tackling på Isaksen hvor han helt unødvendigt ´smadrer´ igennem. Fedt når det er ens egne spillere, mindre fedt når det er ens egne spillere der bliver losset ned.
True. Den var grim. Men det ændre dog ikke på, at "international linje" er en værre omgang mundlort at lukke ud. Der er én linje og den brude følges af alle.

Jeg er med på det ikke er sådan. Men international linje skal bare pakkes væk.
True. Den var grim. Men det ændre dog ikke på, at "international linje" er en værre omgang mundlort at lukke ud. Der er én linje og den brude følges af alle.

Jeg er med på det ikke er sådan. Men international linje skal bare pakkes væk.


Vi er helt enige. Jeg fortrækker også når spillet er mere pænt og poleret
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er en mærkelig holdning, at vinder vi ikke guld, så er det vores egen skyld. Det er da rigtigt nok, at vi selvfølgelig bør kunne køre den hjem udelukkende ved at vinde egne kampe, men gør vi ikke det, så vil jeg nu stadigvæk nødigt smide mesterskabet, fordi dommerne sejler rundt.

I dag har de fået et straffespark, som ingen kan bevise. Derudover et muligt manglende rødt kort til Onyedlin. Så refererer flere til Dalsgaards overfald, og for få runder siden fik FCM tre point mod Silkeborg, hvor Brumado helt tydeligt skulle have været vist ud ved stillingen 0-1 til Silkeborg i første halvleg.

Det er komplet håbløst, hvad der foregår, og vi er helt enige om, at vi skal være bedre end i går og selve køre det her guld hjem, men vi burde slet ikke have været under pres på nuværende tidspunkt.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
moderator
Og det er vores egen skyld. Vi kunne sådan set bare have slået SIF og Randers.
At skyde på dommerne som årsag er det mest fattige.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Jeg synes også stadig hele Dreyer-situationen er til grin.
Fuldstændig plug-and-play for FCM, uden for transfervinduet, nu med mål i 3 kampe i træk..
At skyde på dommerne som årsag er det mest fattige.


Det er vel på grænsen til taberadfærd. Det lyder som noget vores cheftræner kunne gøre.
Ja okay, det er selvfølgelig ligegyldigt, hvordan dommeren dømmer. Det kan heller ikke være så afgørende for, om man vinder eller taber.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Annonce