jeg har noget med den der måde at dække op på hvor man trækker så meget centralt når de er i bold besiddelse.
man efterlader konsekvent en wing i den modsatte side helt fri, bredt til et evt. sideskift. det er så konsekvent så det er planlagt men det er jo bare en eller anden, lidt farlig, afvejning af at man hellere risikerer et højt indlæg end at de kommer i overtal centralt.
tyrkerne udnytter det konsekvent.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.