Snak

Mere indhold efter annoncen
Tag nu bare Corner med retur
Jeg har været kritisk over for Thorup. Og jeg er stadig heller ikke helt overbevist, men man må sgu tage hatten af for resultaterne. Så sejler spillet måske, men det er sgu stadig stærkt, hvad han resultatmæssigt har leveret. Det her var en FCK-classic præstation.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Kæft det er godt !!!!

500k for Ryan er et af de bedste købt i lang tid
Mandfolkeindsats!
Hold kæft hvor er det vildt!
Hvor er det stort!!!!
Hafnia
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold nu kæft jeg blev 15 år ældre de sidste 15 minutter, hvor er det fedt det her, så PC så er det op med muldvarpen og se så at få hentet en angriber
Gode indhop af Karamoko og Haraldsson!
Hafnia
Kære FCKere. Som en ydmyg gestus i erkendelse af jeres styrke, er vi springgymnaster med både let- og løbebane villige til at lykønske jer med sejren i form af følgende aldeles favorable tilbud:
Vi aftager ham der Ryan - I får Oliver Lund til gengæld. Han kan dække mange flere pladser end Ryan, så det vil være et eminent supplement til jeres smalle trup. Er det en aftale?
hvem er grabara?


Ooft, det er nærmest et tarveligt spin på Ryans stærke præstationer
Grabara skal satme godt nok stramme sig an npr han er klar igen.

Tidligt at bedømme, men ud fra de 3 kampe han har spillet, er Ryan muligvis den bedste målmand vi nogensinde har haft, måske i SL.
Annonce