Snak

Mere indhold efter annoncen
Bliver spændende at se om PC kan hive en vild kanin op af hatten nu, hvor den står på CL-bold.
Mukairo gør også det han skal. Ikke helt så godt defensivt som jeg troede.

Ej hvor er det forløsende. 20 min har aldrig føltes længere.
Er ikke i tvivl om at JBL lander nu. Og så skal der hentes en stjerne 9’er
"Gode indhop af Karamoko og Haraldsson"

- Helt vildt. De var stærkt medvirkende til, at Trabzonspor kun i relativt kort tid i slutfasen, kunne sætte et tungt tryk på os - vores modstandere måtte hele tiden være opmærksom på dem.
i know beesk jeg skammer mig også allerede lidt

grabara er ham der vandt os mesterskabet som gør, at vi nu kan sidde og nyde ryan.

men shit vi har et luksusproblem til forårs sæsonen når de er klar begge to. jeg har jo luftet tanken at ryan kan gøre det SÅ godt til VM at han bliver skudt af som den første. han er godt på vej vil jeg sige.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fed defensiv indsats, udskiftningerne var nødvendige, men hold da op hvor mangler Mukairu og Karamoku (stav) dog teknik.. De præsterer at løbe meget hurtigt men at tackle sig selv i flere omgange på få minutter??? Jeg kan sgu godt forstå de ikke spiller normalt..

Fedt med CL igen, men hold da op hvor er vores bænk dog i virkeligheden ringe.. Zeca forbløffer atter engang, solid i defensiven og helt kold i slutminutterne hvor han ved bolden skal ned til hjørneflaget, men ved han desværre ikke selv kan komme derned, så holder på den og spiller køligt videre til Haraldsson..

Vi mangler Stage nu, eller en tilsvarende kvalitet.. Der skal købes ind nu:

En angriber der har teknik.
En central midtbanespiller.
Evt. en højrekant.
Haha. Neestrup er gladere end alle andre.
Fed defensiv indsats, udskiftningerne var nødvendige, men hold da op hvor mangler Mukairu og Karamoku (stav) dog teknik.. De præsterer at løbe meget hurtigt men at tackle sig selv i flere omgange på få minutter??? Jeg kan sgu godt forstå de ikke spiller normalt..

Fedt med CL igen, men hold da op hvor er vores bænk dog i virkeligheden ringe.. Zeca forbløffer atter engang, solid i defensiven og helt kold i slutminutterne hvor han ved bolden skal ned til hjørneflaget, men ved han desværre ikke selv kan komme derned, så holder på den og spiller køligt videre til Haraldsson..

Vi mangler Stage nu, eller en tilsvarende kvalitet.. Der skal købes ind nu:

En angriber der har teknik.
En central midtbanespiller.
Evt. en højrekant.


hehe utilfreds kudos til dig at stikke hovedet frem i denne stund også.

men... er det thorup eller pc der har et problem? jeg er tiltagende begyndt at have et problem med pc hva indkøb angår.
hans defensive indkøb har jo været gode. dårlig nogle fejl at pege på? jeg vil vove at påstå de har været mesterskabs og cl afgørende.

men hans offensive?! minus claesson som jeg ikke kan forestille mig der er en sportsdirektør i skandinavien der ikke ville have rykket på ASAP så er der jo ikke et eneste pletskud.

det er fandeme et problem.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Lejen af Mo, er også godkendt. Men ellers enig.

Og hvor elsker jeg allerede Ryan. Fuld fokus!
Jeg er helt vildt glad over, at jeg fik ret ang min mavefornemmelse omkring Ryan som jeg skrev tidligere!!! Han stod en pragt kamp, og som mange andre har nævnt bliver han svær (hvis ikke umulig) at slå af pinden!

Fantastisk aften, og tillykke til alle mine medfans!

Kan i alle have en magisk aften 😁🤩🥳
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Annonce