Snak

Mere indhold efter annoncen
Stort tillykke til fck, alle deres fans og dansk fodbold - imponerende stærk europæisk indsats igen igen …. Tårnhøj respekt fra smilets by - godt gået!
YEEEES!!!!

I MORGEN ER DER CL LODTRÆKNING OG SÅ SKAL VI HANDLE KVALITETS SPILLERE IND. SÅ GLAD!
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Opjusteringen er allerede landet og ventelisten til billetterne er åbnet. Klubben har været bedre forberedt end mig. Fedt! Bliver spændende at se hvem vi trækker, det er ikke ret mange lette puljer, der kan sættes sammen.
Batman Close. London W12.
Sejren giver 125 mio.
Regnskabet er hævet fra 125-150 til 250-275.
Hvis vi kan ramme en mere med Ryan niveau så synes jeg truppen er klar til efteråret.

Tjekkede grupperne shirt CL ser svært men fedt ud
Hvis Thorup og Co. Kan sætte sådan en defensiv op generelt, så begynder det sgu at ligne noget. Glad for at man har succes med den den centrale midt hvor Zeca har ligger som anker, det har været efterlyst.

“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lodtrækning i morgen 18:00
F.C. København
Thorup så meget presset ud, Claesson det samme, i starten af kampen. Gad vide hvor store bonusser, de forskellige har haft på spil, og som de nu får udbetalt efter kvalifikationen?
Batman Close. London W12.
Flot præstation og vigtigt med Champions League. Men den her kamp viser vel også at FCK har brug for en kynisk 9´er. Der burde nu være råd til en virkelig kvalitetsangriber.
Forza Napoli Sempre!
Sejren giver 125 mio.
Regnskabet er hævet fra 125-150 til 250-275.
Hvis vi kan ramme en mere med Ryan niveau så synes jeg truppen er klar til efteråret.


Sejren giver mere end 125 mio. Ekstrabladet har regnet ud at FCK er garanteret 175m DKK ekstra.

Jeg tænker at FCK har planlagt at bruge 50m DKK ekstra på transfers. Fordi med Champions League pengene alene burde de hæve regnskabet mere, så de har stensikkert sat ekstra penge af til spillerindkøb.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
https://mobile.twitter.com/FCKobenhavn/status/1562564931899105280

Haha 🤣👍

Jeg elsker alt ved det her tweet, og det er så FORTJENT efter alt det deres bøvede fans har udsat FCK for de seneste 3 uger 🤡
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce