Jeg tror det var ret godt for FCK at Zeca blev klar og fik et par kampe i benene selvom han maaske ikke paa lang sigt er den 6´er man higer efter.
Snak
tors 25. aug 2022
Diogenes@
Zeca har været et monster de her 2 kampe mod Trabzon, og var man urolig for hans niveau efter skaden, så har han da i den grad givet svar på tiltale
Zeca har været et monster de her 2 kampe mod Trabzon, og var man urolig for hans niveau efter skaden, så har han da i den grad givet svar på tiltale
tors 25. aug 2022
Hele marketpool til FCK også! Der kommer pengeregn til klubben med det her resultat.
tors 25. aug 2022
Ha!
Præcis. Nordea er glade i år, så må vi se om vi kan betale af til næst sæson, eller om vi skal en tur i Danmarksserien
Præcis. Nordea er glade i år, så må vi se om vi kan betale af til næst sæson, eller om vi skal en tur i Danmarksserien
tors 25. aug 2022
Dickos@
Må jeg anbefale tråden PSE/BIF inde på SSO, der er simpelthen noget af det sjoveste at læse sådan her dagen efter
Må jeg anbefale tråden PSE/BIF inde på SSO, der er simpelthen noget af det sjoveste at læse sådan her dagen efter
tors 25. aug 2022
Lodtrækning i aften kl. 18, hvad håber vi på ? den helt store bonanza og tophold, eller en mere " blød " pulje som sidst vi var i ChL.
Der er ingen nemme hold men Ajax og Frankfurt fra pot 1, burde vi have en mulighed for at hente noget mod om ikke andet så hjemme.
Sevilla eller Leipzig fra pot 2
Alt andet end Dortmund og Inter fra pot 3
Der er ingen nemme hold men Ajax og Frankfurt fra pot 1, burde vi have en mulighed for at hente noget mod om ikke andet så hjemme.
Sevilla eller Leipzig fra pot 2
Alt andet end Dortmund og Inter fra pot 3
tors 25. aug 2022
Der skal jeg da lige ind og lure så.
Mht pulje, så er jeg med på det, som KiB siger. En kasse kamp fra pot 1, en mulighed på de bedste dage fra pot 2 og så et hold vi kan slå fra pot 3.
Men ellers, så bare de 3 største hold fra hver pot!
Mht pulje, så er jeg med på det, som KiB siger. En kasse kamp fra pot 1, en mulighed på de bedste dage fra pot 2 og så et hold vi kan slå fra pot 3.
Men ellers, så bare de 3 største hold fra hver pot!