Har lagt mærke til alle klip jeg har set fra da vi "vandt" til omklædningsrummet, der er ikke et eneste billed hvor Peter Ankersen smiler eller jubler.
Snak
tors 25. aug 2022
Enig med dig Diogenes, at Zeca har haft en imponerende retur, og er blandt de der har været udslagsgivende. Så der fik du formodentlig ret i, at det skal betragtes som en egentlig forstærkning, og ikke som jeg formodede ud fra hans form inden skaden, som en spiller der ikke for alvor kan gøre sig gældende.
Om det var træthed, presset, varmen eller whatever, så lagde jeg i anden halvleg mærke til et par situationer, hvor Zeca smed bolde væk eller var lige ved at gøre det (han eller medspiller nåede at få fat i bolden igen). Det lugtede for mig lidt af den gamle Zeca. Forhåbentlig var det bare niveauet kampen foregik på, og ikke noget der begynder at dukke op i ligaen igen.
Åhh ja, og alt ros til Daramy for tidligere kampe, men den defensive organisation i første halvleg i hans side var i flere tilfælde frygtelig. Om Falk havde til opgave at gå ud og dække af når Daramy vandrede rundt ved jeg ikke, men der var også situationer, hvor det for mig var tydeligt, at Daramy ikke passede sit område/sin mand.
Forhåbentlig var det bare et udtryk for, at han ikke helt er i form efter skaden. Stryger fik også lukket Daramy ret effektivt ned, men tyrkerne havde så også luret, at de generelt skulle have en ekstra mand på derude, når vi havde bolden i det område.
Om det var træthed, presset, varmen eller whatever, så lagde jeg i anden halvleg mærke til et par situationer, hvor Zeca smed bolde væk eller var lige ved at gøre det (han eller medspiller nåede at få fat i bolden igen). Det lugtede for mig lidt af den gamle Zeca. Forhåbentlig var det bare niveauet kampen foregik på, og ikke noget der begynder at dukke op i ligaen igen.
Åhh ja, og alt ros til Daramy for tidligere kampe, men den defensive organisation i første halvleg i hans side var i flere tilfælde frygtelig. Om Falk havde til opgave at gå ud og dække af når Daramy vandrede rundt ved jeg ikke, men der var også situationer, hvor det for mig var tydeligt, at Daramy ikke passede sit område/sin mand.
Forhåbentlig var det bare et udtryk for, at han ikke helt er i form efter skaden. Stryger fik også lukket Daramy ret effektivt ned, men tyrkerne havde så også luret, at de generelt skulle have en ekstra mand på derude, når vi havde bolden i det område.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
tors 25. aug 2022
Kvart i bold snakkes om at delaney var til salg for 30 mio. skal PC ikke give et kald.
Redigerettors 25. aug 2022
Ønskeliste til PC:
-Ophæv med Babacar
-Sælg Mukairo, Ankersen og Karamoko
-Køb Corner (eller lign. type)
-Køb JBL
-Køb en enkelt klassesplller mere, evt. en midtbane (gerne Delaney, hvis det Nurgle skriver er rigtigt)
-Ophæv med Babacar
-Sælg Mukairo, Ankersen og Karamoko
-Køb Corner (eller lign. type)
-Køb JBL
-Køb en enkelt klassesplller mere, evt. en midtbane (gerne Delaney, hvis det Nurgle skriver er rigtigt)
tors 25. aug 2022
Hvis det er rigtigt, at Sevilla vil af med Delany, skal PC selvfølgelig give den et skud. Ligesom han skal med Corner og Dolberg.
Jeg er 100% sikker på, at det gør han også. Så er spørgsmålet bare, om de er klar til at komme hjem til SL nu.
Jeg er 100% sikker på, at det gør han også. Så er spørgsmålet bare, om de er klar til at komme hjem til SL nu.
tors 25. aug 2022
Kan Delaney hentes for den slags penge, så er det da klart at det skal forsøges, samtidig bliver Delaney ikke yngre, så skal han hjem og gøre en forskel, så er det ved at være nu, og ikke når hans nuværende kontrakt løber ud i 2025
tors 25. aug 2022
Hvad vil i fans gerne helst have af gruppe. En hvor der er mulighed for mange point eller storhold.
tors 25. aug 2022
Svoger,
Jeg havde heller ikke rigtig forudset at han ville vaere saa god i CL kval., men mere at Falk og Lerager ville blive bedre og at holdet ville vaere bedre rustet defensivt fordi der ville vaere en 6´er med erfaring i at vaere det bindeled naar det koger og samtidig kunne skaerme af paa ansvarlig vis. Vi maa se hvordan det gaar, men selv hvis Zeca falder i niveau har han reddet meget.
Jeg havde heller ikke rigtig forudset at han ville vaere saa god i CL kval., men mere at Falk og Lerager ville blive bedre og at holdet ville vaere bedre rustet defensivt fordi der ville vaere en 6´er med erfaring i at vaere det bindeled naar det koger og samtidig kunne skaerme af paa ansvarlig vis. Vi maa se hvordan det gaar, men selv hvis Zeca falder i niveau har han reddet meget.
tors 25. aug 2022
Det er sjovt at se de store hold, men ikke så sjovt og få høvl big time.
Giv mig en pulje, hvor der rent faktisk er mulighed for at få point med hjem, der er også et økonomisk aspekt, og mon ikke Parken nok skal blive fyldt
Giv mig en pulje, hvor der rent faktisk er mulighed for at få point med hjem, der er også et økonomisk aspekt, og mon ikke Parken nok skal blive fyldt