Snak

Mere indhold efter annoncen
ptr, jeg bed også mærke i det med Ankersen. Da kampen blev fløjtet af, fløj det meste af bænken ind på banen og jublede, men Peter traskede bare rundt og så lidt irriteret ud.

Delaney hjem, ja, tak, men ikke til 30 mio. for en (snart) 31 årig, der nok også skal have en høj løn.

Hvad angår "kassekamp" mod et storhold, så giver et udsolgt Parken vel nu engang det, et udsolgt Parken giver? Jeg kan ikke forestille mig at der er ledige sæder mod noget som helst hold af de hold, vi kan møde.
Batman Close. London W12.
Ajax fra seedningslag 1. De har solgt et halvt hold og fået ny træner, og de spiller ikke ret godt. Dem kan FCK slå. Frankfurt som anden ønskemodstander fra den pulje. Fra lag 2 er det lidt hip som hap, men skulle man møde Barcelona på et gunstigt tidspunkt, kan det være nu. Spiller for spiller er Sevilla nok det svageste hold, og de er heller ikke kommet godt fra land i denne sæson. Fra lag 3 vil jeg foretrække Shaktar Donetsk. Jeg har set et par kampe med dem her i pre-season, og selvom det ikke fortæller den fulde historie om dem, ser de ud til at være endog meget langt fra fordums styrke.

Vi skal helst undgå de engelske hold, dem tror jeg ikke vi kan være med imod. De portugisiske er også noget skidt. Portugal (Benfica, FC Porto og til dels Sporting) har gang i et økonomisk kapløb med Holland (Ajax og PSV), og det er portugiserne der har taget teten på det seneste. Det er nogle ret gode trupper, de har.
Delaney bør være en no-brainer, skulle han være mulig.
Udover 6er-positionen vil mit ønske til midtbanen være en spiller der kan sætte tempo tilsvarende Daramy. Enten i kraft af egen fart, eller fordi han bare evner at spille så hurtigt, at det opvejer at spilleren ikke i sig selv er hurtig. Om JBL er det, er han fin for mig.
Vi har brug for at have to af den slags spillere, dels hvis den ene ikke kan spille, dels så modstanderen ikke bare skal koncentrere sig om at lukke en spiller ned.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg foretrækker uden tvivl en "nem" gruppe hvor vi har chancen for at gå videre. Vil gerne tangere vores 1/8 finale mod Chelsea.

Jeg håber at dette kan være med til at sætte gang i en ny guldalder for FCK. Et CL-gruppespil betyder også at de unge spillere vi har, stiger i værdi. VK,Biel, Haraldsson og Diks er alle steget i værdi. Især VK kan skydes afsted efter denne sæson for et seriøst beløb. Han er også fremtiden på Landsholdet som jeg ser det. Det er vigtigt at vi finder den rigtige klub for ham.

-Jeg er også imponeret over Zeca - den måde han kommer tilbage fra en skade på, er virkelig imponerende, især når man ser på hans alder. Han spillede som om han aldrig har været væk.

Jeg kiggede på Bakasetas fra Trabzanspor, men han er nok lidt for dyr til FCK - ham og Zeca spiller vel også sammen på Grækenlands midtbane. Han er nok heller ikke den type vi leder efter. Jeg vil også gerne have Delaney tilbage til FCK nu - hvis vi altså leder efter en ekstra CM, hvilket jeg tror vi gør (Desværre er Sevilla også i CL og i lag 2, så det bliver nok ikke i denne omgang desværre). JBL bliver også nævnt i hjørnerne, men han er kant? Vi har for mange kanter, men vi har 1 færre nu end vi havde igår (Singh). Jeg er stadig lidt bitter over at Dessers ikke kom, men håber vi leder efter en type som ham. Vi skal nok have to topspillere til start-11 tror jeg.

Og jeg har været meget kritisk overfor Thorup grundet den latterlige sæsonstart i SL, men jeg bliver nødt til at lette hatten for ham. Han har genvundet min respekt.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
moderator
Vi spiller for at vinde kampe, så vi skal have så "nemme" modstandere som muligt. Al det gejl med at vi skal have oplevelser er en amatøragtig tilgang. Det er forøvrigt heller ikke særlig fedt at se os blive kørt over af Bayern, City eller PSG.
Frankfurt, Sevilla og Salzburg vil være en glimrende pulje.
Ajax, Porto eller Frankfurt fra pot 1.
Sevilla, Leipzig og Tottenham fra pot 2.
Salzburg, Shakhtar og Leverkusen fra 3.

Ovenstående vil være acceptabelt, men uanset vil vi være underdogs i alle kampe. Økonomisk er CL en guldgrube, men sportsligt er afstandene efterhånden alt alt for store.
Nu har vi over to kampe mod Trabzonspor primært forsvaret os, og ikke haft bolden særlig meget. Det kan bliver seks lange kampe, hvor kampbilledet bliver det samme. Forskellen er, at vi møder hold med langt større kvalitet.

Rent sportsligt vil EL, for mig, være en langt mere interessant turnering, hvor vi måler os med hold af nogenlunde samme kvalitet. Økonomisk er jeg dog enormt glad for det boost CL giver, ligesom det vi forhåbentligt kan tiltrække spillere med større kvalitet, der kan gøre livet i Superligaen lidt lettere.

Jeg lyder nok som en halvsur gammel mand, men jeg finder ikke den store glæde ved, at spændingen i vores europæiske kampe er et spørgsmål om, hvornår og hvor mange gange modstanderne scorer.

Skal vi gøre os gældende, også i kampen om tredjepladsen i gruppen, så skal der hentes to-tre stjerne til startopstillingen. Vi skal have en nier. I aftes var vi for ringe til at holde i bolden. Pep Biel er god til mange ting, men arbejde med ryggen mod mål med store forsvarsspillere i ryggen er ikke én af dem.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad vil i fans gerne helst have af gruppe. En hvor der er mulighed for mange point eller storhold.


Jeg sidder med en begejstring i kroppen og ligegyldigt, hvad der kommer op at bowlen, så vil den ikke forsvinde...but here goes -
Ajax - (Frankfurt)
RB Leipzig (Barcelona)
Salzburg (Shaktar Donetsk)
Det er CL og bliver naturligvis en kæmpe udfordring - men i Parken kan vi skabe resultater mod alle.

Jeg vil have en gruppe med god chance for en tredje plads. Frankfurt med Lindstrøm fra lag 1, barca fra lag 2 og Salzburg fra lag 3
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Tror ønske gruppen for FCK er
Første lag: Ajax ellers Frankfurt.
Andet lag er helt umuligt måske Sevilla/leipzig/Barca kan have en dårlig dag og give et point
Tredje lag helst Salzburg eller Shaktar, eller et portugisisk hold.
Red Bull Leipzig og Red Bull Salzburg kan vel ikke være i samme gruppe, eller gælder den slags samme-ejer hensyn ikke i gruppespillet?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Kunne man hente Christian Sørensen og skille sig af med Ankersen ville det efter min mening være en rigtig fin løsning. En spiller der tager det seriøst, er god i SL og som kan aflaste VK.

Udlejning af Bøving (OB,Viborg,Horsens, Rosenborg)
Ophævelse/salg af Babacar,guadagno,mudrazija,marios

Indkøb: eksempelvis JBL som 9’er.
En 6’er til at aflaste og afløse Zeca på et tidspunkt. Midtbanen ser tynd ud når vi starter med tre derinde og kun har Stamenic til at skifte ind. Isak kan måske(?) spille Falks plads i en tremandsmidtbane med en 6’er bag sig. Har stadig svært ved at se hvor han er bedst, da han ikke rigtig får chancen som 8’er eller 10’er. Stamenic minder for mig mest om en Lerager-light, så der skal hentes en 6’er.
Annonce