Hvad tror i Christian Sørensen skal koste? 7-10 mill? Højere fordi vi er FCK? Den er jeg vel ooook med hvis vi kan kan komme af med Ankersen, måske derfor han så lidt mut ud i går.
Jeg ser altså Isak som 8´er. Ja han gør det fint på kanten, men han er liiidt samme type som en Falk, lidt mere boks til boks men samme type lækre afleveringer og små spil. Vi har Roony, Claesson, Daramy og evt en JBL til at slås om start positioner på kanterne, derudover har vi Amoo og Mukairo som banker på.
Jeg er ganske fortrøsningsfuld med at køre en midtbane i denne sæson som hedder Zeca, Falk og Lerager som dem slås om at starte inde med Haraldsson, Isak og Stamenic til aflastning.
Så har vi ny 9´er og Pep til at slås om start pladsen foran med Karamoko og Orri som aflastning.
Jeg ser altså Isak som 8´er. Ja han gør det fint på kanten, men han er liiidt samme type som en Falk, lidt mere boks til boks men samme type lækre afleveringer og små spil. Vi har Roony, Claesson, Daramy og evt en JBL til at slås om start positioner på kanterne, derudover har vi Amoo og Mukairo som banker på.
Jeg er ganske fortrøsningsfuld med at køre en midtbane i denne sæson som hedder Zeca, Falk og Lerager som dem slås om at starte inde med Haraldsson, Isak og Stamenic til aflastning.
Så har vi ny 9´er og Pep til at slås om start pladsen foran med Karamoko og Orri som aflastning.