Snak

Mere indhold efter annoncen
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jelert er en af de aller største talenter vi har. Han skal have spilletid og så må det blive på venstreback. Vi skal ikke have ham længere bag køen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Enig, men det kommer han heller ikke hvis man samtidig går af med Ankersen.
moderator
Jelert dækker fint ind for VK, ligesom Boilesen formentlig heller ikke har glemt at spille positionen. Backpositionerne er det sidste sted, efter målmandsposten, jeg vil kigge på forstærkning. Når VK bliver solgt, så skal vi hente en bedre venstre back. VK har stadig store mangler, især offensivt, hvor han bidrager for lidt. Men en 19-årig venstre back, der spiller seks kampe i CL. Han bliver et godt slag.
Problemet med VK er, at han ikke er prototypen på en moderne back. Hans bevægelser er for store, hans spil i små rum ikke udviklet tilstrækkeligt, og så døjer han med placeringsfejl defensivt.

Som jeg har forstået strategien, så skal vi ikke hente metervarer som Christian Sørensen, der blokerer for udvikling af egne spillere; i dette tilfælde Jelert. Det samme gælder vores centrale midtbane, hvor vi skal hente kvalitet af sådan en kaliber, der presser Lerager mod bænken. Ikke at jeg er utilfreds med Lerager, men vi må og skal styrke truppen. Det gør vi ikke ved at, som et tænkt eksempel, hente Højholt i AaB eller lignende.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Red Bull Leipzig og Red Bull Salzburg kan vel ikke være i samme gruppe, eller gælder den slags samme-ejer hensyn ikke i gruppespillet?


Der er ikke noget der hedder Red Bull Leipzig. Rasen Ball Leipzig GmbH er en helt adskilt of uafhaengig organisation som helt tilfaeldigvis har Oliver MIntzlaff som GM, Red Bull som sponsor og 49.9% stemmeret og 99% ejerskab. Men saadan helt bogstaveligt talt er de ikke styret af Red Bull koncernen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
De mødte også hinanden i EL-gruppespillet i 2018.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Synes lodtrækningen er vanvittig kompliceret.

Der er de her TV puljer så de store ligaer skal have lige mange hold der spiller Tirsdag og Onsdag.

Så Real Madrid har foreksempel 26% chance for at trække pot 2 holdet RB Leipzig. Men kun 13% chance for at trække pot 2 holdet Tottenham. Kan ikke finde hoved og hale i det....

Ajax er det omvendt. De har størst chance for at trække Tottenham og mindst chance for at trække RB Leipzig.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@repos
Ville egentlig bare gerne have at man byttede Sørensen for Ankersen som bænkspillere. Så Jelert bliver backup for Diks og Sørensen for VK.
Men tvivler på at man bare kan komme af med Ankersen, så det bliver sikkert heller ikke til noget, for så giver det nemlig ikke meget mening.

Helt enig i at en ny 9’er skal gå direkte ind i startopstillingen.
Men med 6’eren kan man ikke gøre det samme, da det vil betyde Zeca skal være backup som 6’er. Det skal være en med potentiale/som er klar til at overtage for Zeca om et år og som kan rotere med ham allerede nu.
Udover frontangriber har jeg svært ved at se et oplagt sted vi mangler en topspiller.
For hvem skal ud.

Venstre back måske, men vil vi have VK bag en topspiller?
På kanterne har vi mange, men måske kun Daramy og Claesson der er til CL, så måske der? Det vil så betyde at investeringerne i Isak og Amoo virker mindre oplagte.

Den centrale midt måske, men der har vi jo allerede Fal, Zeca og Lerager, så måske ikke alligevel.

Jeg ser ikke hullerne udover 9er pladsen.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
På kanterne har vi mange, men måske kun Daramy og Claesson der er til CL, så måske der? Det vil så betyde at investeringerne i Isak og Amoo virker mindre oplagte.


Jeg kan sagtens se potentialet i Amoo og Isak og jeg synes at det er gode spillere at have til mindre vigtige kampe og som indskiftere. De er begge unge og vil forhåbentlig med tiden udvikle sig til at være profiler i FCK. Det har de potentialet til og deres stats når de endelig spiller er hellere ikke dårlige.

Den centrale midt måske, men der har vi jo allerede Fal, Zeca og Lerager, så måske ikke alligevel.


En enkelt skade der og så ser det tyndt ud med tre turneringer. Delaney er måske overkill, men hvis vi kan hente ham, så håber jeg at man gør det. Det ville jo være for vildt. Vi har også tre gode midterforsvarer om 2 pladser. 4 gode midtbanespillere til 3 pladser, synes jeg lyder godt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce