Snak

Mere indhold efter annoncen
Transfervinduet kom med Sørloth som en ide. Det synes jeg ikke lyder dumt. De melder dog at FCK eftersigende ikke skulle være interesseret i ham. Måske pga. typen han er? Vil man have en snæver angriber eller en tank?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
De melder dog at FCK eftersigende ikke skulle være interesseret i ham. Måske pga. typen han er? Vil man have en snæver angriber eller en tank?


Det var vidst mest som en joke. ;)

Jeg tror ikke han er realistisk. Selv med de mange CL millioner så tror jeg sku han er for dyr.
Den fangede jeg ikke så :D
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
så kan Trapzanspor da bare signe Sørloth når nu han var en succes der på lån, og så smide Cornelius til FCK ;-)
Is it cold in his shadow?
Er jeg den eneste der har mine tvivl ved Lerager? Manden har ingen spidskompetencer - han er hverken dygtig offensivt eller defensivt. Ingen taktiske evner, ingen tekniske evner, ingen speed, ingen råstyrke. Det kommer til at lyde mere negativt end påtænkt, men specielt i går synes jeg at han ´gemte sig´ konstant og gjorde sig u-spilbar... måske af samme årsag?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lerager spillede da en fin kamp igår?
Is it cold in his shadow?
Synes det er lidt tricky med midtbanen, for hvis man henter en kongeangriber som man må gå ud fra betyder at pep rykkes ned som 10’er, så ser det jo fint ud når alle mand er klar, men hvis man vender 10’eren til en 6’er, som er det vi har spillet med de seneste tre kampe, så synes jeg der mangler en enkelt en dernede.
moderator
Lerager har måske ikke de helt udprægede spidskompetencer, men han har nogle fine kvaliteter. Han god til at komme i feltet, har et godt skud fra distancen, et fint hovedspil og er arbejdsom.
Hans kvaliteter er ikke i spillet i små rum, og han er ikke altid stærk nok på bolden. Synes dog, han er ganske fin for os. 46 kampe og 10 mål er et ganske fint snit for en central midtbanespiller.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Råstyrke ? Lerager er da et bæst på fysik, og så har transfermarkt opgjort ham til 14 mål og 4 oplæg på 68 kampe, så helt ringe er han da heller ikke offensivt.

Han er nok bare ikke en type man lægger så meget mærke til, men som man kan se mangler hvis de ikke er med
så kan Trapzanspor da bare signe Sørloth når nu han var en succes der på lån, og så smide Cornelius til FCK ;-)


Sørloth tager ikke til Tyrkiet. Det beretter medierne og han har desuden talt ud om hvor stressende det var. Sidste år skrev Sørloth på sine sociale medier.

Hi Trabzonspor fans, I appreciate your love and support but please stop calling and sending me messages. It makes my life very stressful. Enough is enough.


Han fik 3 millioner kommentarer sine Instagram posts. Fandt de hans telefonnummer ringede de til ham 24/7. Han blev stalket og kunne ikke bevæge sig udenfor.

Cornelius har også fortalt at han går sjældent udenfor. Han bliver omringet hver eneste gang og det tager flere timer bare at købe ind i supermarket. Man bliver virkelig tilbedt som en gud.
Han siger det er så nemt at blive genkendt fordi man er så høj.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce