En enkelt skade der og så ser det tyndt ud med tre turneringer. Delaney er måske overkill, men hvis vi kan hente ham, så håber jeg at man gør det. Det ville jo være for vildt. Vi har også tre gode midterforsvarer om 2 pladser. 4 gode midtbanespillere til 3 pladser, synes jeg lyder godt.
Det ligner også lidt et overkill for mig, selvom jeg da til enhver tid vil elske at se Delaney retur.
Men mit udgangspunkt var jo det med en højere hylde, hvis vi hiver noget ind der skal sikre vi ikke bliver for tynde ved skader og karantæner er det jo nok ikke fra den der højere hylde. Så det jo mere hvis man ikke mener at Isak og Stamenic er gode nok breddespillere pt.
Hold kæft hvor har vi i øvrigt mange spillere pt. Den næste uge skal der gerne 4-6 spillere ud også.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.