Snak

Mere indhold efter annoncen
En enkelt skade der og så ser det tyndt ud med tre turneringer. Delaney er måske overkill, men hvis vi kan hente ham, så håber jeg at man gør det. Det ville jo være for vildt. Vi har også tre gode midterforsvarer om 2 pladser. 4 gode midtbanespillere til 3 pladser, synes jeg lyder godt.


Det ligner også lidt et overkill for mig, selvom jeg da til enhver tid vil elske at se Delaney retur.

Men mit udgangspunkt var jo det med en højere hylde, hvis vi hiver noget ind der skal sikre vi ikke bliver for tynde ved skader og karantæner er det jo nok ikke fra den der højere hylde. Så det jo mere hvis man ikke mener at Isak og Stamenic er gode nok breddespillere pt.

Hold kæft hvor har vi i øvrigt mange spillere pt. Den næste uge skal der gerne 4-6 spillere ud også.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
"Hold kæft hvor har vi i øvrigt mange spillere pt. Den næste uge skal der gerne 4-6 spillere ud også."

Mon ikke man finder en løsning med Mudra og Marios med en pose penge i baglommen og ophævelse af kontrakt, Calle skal vel også ud af vagten, han er nede som 3 valg når Grabara er klar igen, Gudagno skal vel også noget andet.

Så ved jeg ikke med Stamenic han er stadig relativt ung, og det er nok ikke ham der koster kassen i løn.

Og Babacar ligner en spiller Thorup helt har afskrevet, og så er det vel lidt bobler i Bøving og Mukairu
moderator
Vi bliver jo netop ikke tynde, når vi henter fra en højere hylde. I eksemplet Delaney, så betyder det blot, at vi har flere dygtige midtbanespillere. I aftes manglede vi i den grad at kunne skifte centralt på en tilpas høj hylde.
Det kan jo ikke nytte, at man ikke vil ofre spillere i startopstillingen, og samtidig advokere for klubbens strategi.

Vi hentede Ryan, og så er udfordringen, hvem der skal stå af han og Grabara. Men hellere det end sidde med livet i hænderne med Kalle på mål.
Det samme med midtbanen; hellere kunne erstatte Falk, Zeca eller Delaney med Lerager, end Lerager med Isak eller Stamenic.
Det er altså nødvendigt at hente til toppen. Skrækeksemplet er at gentage vinterens vindue, hvor PC skød med spredehagl, brugte en god slat penge, og ikke fik forstærket startopstillingen, på nær Claesson.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Jeg synes kun vi skal hente en 9er i vinduet og så få læsset noget af.

Når vi kigger efter en 9er, synes jeg casen med Ryan er interessant der kan meget vel ligge nogle gode angriber på 32-34 som kan hentes billigt og være gode i 2-3 år.

Derudover så fedt at Mukairu og Karamoko leverede en god indsats, det så godt ud og de kan blive vigtige at få i gang til mindre kampe i superligaen/pokalen, samt sikre bredden.

Planen med ungdomsarbejdet er vel også at vi kan hente 1-2 nye op til bredden/startopstillingen hver sæson, så hvis vi ikke vil have for mange og tro på strategien så skal vi ikke hente for meget bredde
Guadagno i målet er vist en mand gerne vil have videre.

Marios, Mudra og Babacar som du nævner tænker jeg ligesom dig vi alle gerne vil have smidt videre. Det bare lige det om de kan få noget ligeså atraktivt andre steder. Ellers må vi cut our loses og prøve at give dem en god skrup af pakke.
Mit gæt er vi stadig har minimum en af dem når vinduet lukker.

Bøving ud på leje er også en oplagt muligt. - det samme med Mukairo eller Amoo hvis vi eksempelvis henter en offensivt kreativ spiller fra en høj hylde som gardering for Biel/Daramy(claesson

Roony skal vi måske cashe ind på nu, for det ligner ikke vi har overskud til at give ham et langsom indkøringsforløb nu og som tiden går pg han bliver ældre falder hans værdi med mindre han kan følge op på den gode start som voksenspiller.

Jeg var egentlig meget glad for KAramokos idhop i går, så ham er jeg frisk på at give en chance mere as we speak.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg så gerne vi hentede Roman Yuremchuk fra Benfica. Han er blevet indskifter nu da Ramos bomber løs.

Men han bombede godt nok løs i Gent før han tog til Benfica. 23 mål og 8 assist i 20/21 sæsonen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Om ikke andet så ligner Karamoko en mand der gider forsøge
Ikke så meget debat, blot et herligt billede, som vi kan nyde indtil lodtræknings-drama bryder løs -
https://twitter.com/FCKUpdate/status/1562684798975758340/photo/1
Jeg så gerne vi hentede Roman Yuremchuk fra Benfica. Han er blevet indskifter nu da Ramos bomber løs.

Men han bombede godt nok løs i Gent før han tog til Benfica. 23 mål og 8 assist i 20/21 sæsonen.


Ramos er rygtet til Southhampton, så kan det jo være at han starter fast når/hvis han skifter.

Yaremchuk er vurderet til den gode side af 100 millioner, det tror jeg immervæk er betydeligt mere end hvad FCK kommer til at smide.
Peter pan

Hvem er ham bagved Isak og Claesson?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce