Nandem@
Jow men mon ikke Benfica vil have en stor del af de 17 millioner Euro, som de betalte for et år siden tilbage, jeg tror ikke det er en hylde PC kan nå.
Jow men mon ikke Benfica vil have en stor del af de 17 millioner Euro, som de betalte for et år siden tilbage, jeg tror ikke det er en hylde PC kan nå.