Jeg synes man må rose Kalle for en super attitude endnu engang. I interviews er han loyal og brokker sig ikke, først med Grabara derefter situationen med Ryan, det må have været utrolig bittert, især efter Ryan kom til, men jubler fuldt ud med holdet i omklædningsrummet. Hatten af for det.
Lækker kasse. Ailton må have været den første spiller vi gav over 20 mio for. Kan huske vi havde store forventninger til ham. Det er 15 år siden nu -.-
Kom så med Gruppe D! Den ville være lækker nok. Særligt at se Vavro smaske Kane efter to min. Og så okay muligheder for at skabe resultater umiddelbart.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"