Vi får gruppe C.... Bayern, Barcelon, Inter og så FCK
Snak
tors 25. aug 2022
av... det ser svært ud snart
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Redigerettors 25. aug 2022
Stramt, at D røg. Så kan man håbe lidt på A.
Nå G. AV, AV, AV - troede jeg først, men måske er det ikke heeeeelt dumt. City bliver mission impossible, men Dortmund har nogle gedigne svipsere i ny og næ, og Sevilla har mistet profiler. Lad os bare hente Delaney nu :D
Nå G. AV, AV, AV - troede jeg først, men måske er det ikke heeeeelt dumt. City bliver mission impossible, men Dortmund har nogle gedigne svipsere i ny og næ, og Sevilla har mistet profiler. Lad os bare hente Delaney nu :D
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
tors 25. aug 2022
ouha... op med tegnedrengen pc
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
tors 25. aug 2022
Kunne uden tvivl være værre, absolut muligheder på hjemmebane i denne gruppe. Kan man hente et x i Tyskland eller Spanien, så er 3. pladsen indenfor rækkevidde.
tors 25. aug 2022
Der bliver ikke meget at hente, men måske på hjemmebane mod Dortmund og Sevilla kan kaste et par point til os men ellers bliver det vidst bare en fed oplevelse :D
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.