Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er synd at der ikke er nogen af FCK spillerne der havde tid til at komme i studiet.
Thomas Delaney gruppen. FCK, Dortmund, Sevilla. Og så Manchester City. Hjemme imod Sevilla og Dortmund ser jeg chancer.
Forza Napoli Sempre!
Synes det er en rigtig fin gruppe, hvor der er muligheder i et par af kampene :)
Sevilla er gode men går man holdet igennem så er det ikke så skræmmende som det kunne have været, og sidste år fik de da også kun 6 point i en gruppe med Lille, Salzburg og Wolfsburg.

Men hey to nederlag på 1-0 giver stadig 0 point.

Dortmund er også svingende i deres præstationer

Men kan vi hente mellem 2-4 point så er det godkendt i min optik
En helt anden ting, så skulle Club Brugge være parat til at smide 112 millioner for Rasmus Højlund skal man tro Tipsbladet, man må da håbe at PC fik forhandlet nogle fine procenter.

Er det staben omkring holdet der er debile og fatter nada, eller er det bare moderne fodbold
Mere indhold efter annoncen
Annonce
man skal vel satse på city gør mere eller mindre rent bord og de andre slår hinanden på kryds og tværs, gerne lidt uafgjorte.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Hvad spillere ønsker i ?
Jeg har et håb om Delaney, Billing, Nartey eller Amarty til midten.
9´er long shots : Madueke, Bokayoko , Corner
JBL tror jeg kommer ligemeget hvad.
Det er synd at der ikke er nogen af FCK spillerne der havde tid til at komme i studiet.


Daramy var da derinde?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Bokayoko?
Forza Napoli Sempre!
En helt anden ting, så skulle Club Brugge være parat til at smide 112 millioner for Rasmus Højlund skal man tro Tipsbladet, man må da håbe at PC fik forhandlet nogle fine procenter.


Transfervinduet på BT siger omkring 10%. Det lyder lidt lavt
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce