Snak

Mere indhold efter annoncen
Madueke er skadet og først tilbage i Januar, og nok kun realistisk i FM
Hvis PC kun har sikret 10% så er han en snotskovl, og så er det frem med høtyven
Delaney er der håb om, men jeg forstår ikke at folk gladeligt vil give 30 mio. for en 31 årig?
Billing og Amartey spiller i Premier League, og så plejer man at være god nok til noget større/bedre betalt end FCK, fx i Holland eller Belgien.
Nartey er i øvrigt - desværre - rendt ind i endnu en skade.
Dine kriterier for en 9´er er at man skal spille højrekant i PSV eller være Andreas Cornelius?

Politikens Søren-Mikael Hansen mener i øvrigt at hvert eneste point i gruppespillet vil være en overraskelse. Så kan vi da ikke skuffe.
Batman Close. London W12.
Svær gruppe - men det ville alle grupper jo nok være.
Nu det bare at nyde vi er der og så det jo også skønt at være i en turnering der kommer på TV3 og ikke en eller anden suspekt TV2 streaming kanal.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Ham Roman Yuremchuk som jeg fortalte om tidligere i dag.

Har lige fundet ud af at den træner han har spillet flest minutter for og scoret flest mål for er Jess Thorup.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Daramy var da derinde?


Ja, hvorfor bliver der sendt en lejespiller fra Ajax afsted som ikke har den store andel i vi vandt mesterskabet og kom i CL.
Jeg kunne godt tænke mig at forstå logikken bag at det er ham der tager sig af sådan en opgave.
Det må være fordi han er så velformuleret.
Hvorfor er der ikke et hav af rygter, Seiers fly i Roskilde eller middag på McDonald’s allerede nu!

Jeg er stadigvæk frisk på ham her:

https://youtu.be/F1N_LQQf0Yc
Forza Napoli Sempre!
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, hvilke profiler, jeg mener vi bør supplere truppen med. Og mit gæt er, at PC også har sine tvivl. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi faktisk har oparbejdet noget sikkerhed og noget dynamik med det udseende, formationen har nu. Altså med Pep Biel som den forreste.
Farzam teaser for noget nu.
Annonce