Snak

Mere indhold efter annoncen
Farzam teaser for noget nu.

Man får virkelig lyst til ghormeh sabzi efter en lang tur til Sortehavet og med under 1.500 km. til min fødeby, Teheran.


Der er knap 1500km fra Tehran til Trapzon, som netop ligger ved sortehavet. ;) Tør godt kalde en tidligt tillykke med Corner herfra. :)
Jeg er ikke helt inde i hans mad/transfer sammenligninger. Men det er sku en meget sjov måde at gøre tingene på.
Jeg er ikke helt inde i hans mad/transfer sammenligninger. Men det er sku en meget sjov måde at gøre tingene på.


Det er som regel bare tilfældige Iranske retter - det er sku meget god lir.
Han har løftet sløret nu.

Rasmus Højlund skifter til Atalanta for 125m DKK
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Og 20 millioner i foret til jer. Ligner umiddelbart en fin handel for jer - så er i vel oppe på noget der ligner 40 millioner i alt? Det er sku flot!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå. Ja. Det var fesent.

Men kæmpe tillykke til Højlund. Håber han fortsætter succesen. Hsr dog mine tvivl
Jeg vil ikke sige det er fesent.

Det svarer lidt til at man er ærgerlig over at man ikke hentede Erling Haaland til FCK da han var på prøvetræning her, da man fandt ham for let.

40m DKK er et fint beløb for en teenager som aldrig har slået igennem klubben eller været fast spiller.

Det styrker vel egentligt bare omdømmet af FCKs akademi og gør det nemmere at tiltrække talenter?

Højbjerg smuttede vel gratis til Bayern München og AC smuttede vel gratis til Chelsea. I det mindste får vi lidt skillinger.



Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Imperator

Daramy kom direkte fra lufthavnen sammen med de andre, så jeg havde haft det fint med hvis der slet ikke var kommet nogen. Kan godt unde dem en fridag, og så er det jo bare ekstra fedt at Daramy alligevel gider eller måske tager en for holdet.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det var fesent i den forstand, at jeg håbede det var en transfer til os :)

Og ja, den pris vi ender med for Højlund, er mere end godkendt. Han var ikke slået til hos os
Jeg synes det er virkelig skidt at en spiller som har spillet så mange år i klubben ikke får en større chance eller mere tiltro. Hvorfor købe Karamoko, NJ og Babacarr for at sende Højlund videre? Højlund kunne jo sagtens have ageret 2. eller 3. valg, og hvis Atalanta ser så stort et lys i ham, så må der jo være noget om det. Atalantas scouting er virkelig skarp.
Annonce