Snak

Mere indhold efter annoncen
Enig. I den kontekst, at vi henter NJ, Babacar og Karamoko. Så kunne vi lige sp godt have beholdt Højlund.

Men jeg tror stadig ikke, at Højlund ville have opnået i nærheden af den succes for os. Han er en kontra spiller, der behøver rum at løbe i. Kunne han have udviklet sig til noget andet? Garanteret. Men 40 mio for den Højlund vi solgte, er et rigtigt flot salg.
Helt enig, dickos. Kunne ikke have sagt det bedre selv.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Stort set alle Højlunds mål har været på kontra angreb

Han havde jo Superliga rekorden som den hurtigste spiller da han var her. Kunne sprinte +36km i timen. Det fik vi aldrig sat i scene.

Højlunds svaghed er den samme svaghed Kaufmann havde i FCK. De 7 mål Kaufmann nåede at score for AaB, der var 5 af målene på kontra angreb hvor han kunne bruge farten.

Der er forskellige typer spiller der passer til forskellige typer spillestile og Højlunds svaghed er at låse et forsvar op der står meget kompakt. Så er det svært at forløse potentialet når de fleste modstandere vi møder står meget kompakt.

Det var ikke et dårligt breakup. Han nævnte også selv at han kunne se sig komme tilbage i FCK i fremtiden hvis muligheden kommer.

Nu hvor det går den rigtige vej i udlandet, tror jeg ikke, at Danmark er lige om hjørnet. FCK er min hjerteklub, og jeg vil gerne tilbage senere i min karriere.

Jeg vil rigtig gerne vinde et dansk mesterskab i FCK og mærke suset fra de fantastiske fans, men nu hvor det går den rigtige vej i min nye klub, lader det vente lidt på sig.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Ja, og jo flere dyre handler Højlund er involveret i, desto flere penge får FCK ud af det med uddannelsespengene, formoder jeg. Jeg tror dog at han flopper i Atalanta til den pris, men håber det bedste for ham. Han må være en joker til VM
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Rasmus Højlund fortalte jo at hans lillebror Oscar Højlund er et større angriber talent end sig selv og ham har vi jo stadig hahahahaha.

Så det gælder bare om at få noget ud af de to tvillinge brødre :)
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
DameNdoye

Ja, jeg havde også haft det fint med hvis der ikke var kommet nogen.
Det er ikke lejesoldaten Daramy´s job at være gallionsfigur for den CL kampagne her, og står det til mig så kommer han heller ikke til at spille kampene.
40m DKK er et fint beløb for en teenager som aldrig har slået igennem klubben eller været fast spiller.


Ja, det er så heller ikke det beløb han blev solgt for.
Det var helt igennem et idiotisk salg, at han smadrer igennem så meget at udviklingspengene alene fordobler hans "salgssum", et halvt år efter, det siger jo også bare alt om hvor meget PC har ladet sig tage i røven.

Man kunne vel passende have sendt en skadet vice anfører i Boilesen derind
Det var helt igennem et idiotisk salg, at han smadrer igennem så meget at udviklingspengene alene fordobler hans "salgssum", et halvt år efter, det siger jo også bare alt om hvor meget PC har ladet sig tage i røven.


Tror du virkelig at Højlund havde haft tæt på den udviklingskurve hos os, som falsk 9´er/ene angriber, iht. som den ene af 2 angribere i en 4-4-2, på et hold som meget, meget gerne vil afgive boldbesiddelsen og spille på omstillinger?

Det tror jeg slet ikke på. Så derfor skal PC da have ros for at sende ham et sted hen, hvor han er braget igennem og øget sin værdi betragteligt!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Det var helt igennem et idiotisk salg, at han smadrer igennem så meget at udviklingspengene alene fordobler hans "salgssum", et halvt år efter, det siger jo også bare alt om hvor meget PC har ladet sig tage i røven.

Det er jo ikke udviklingspengene, men videresalgsklausulen, som fordobler hans salgssum.
Klubben fra vidunderlige KBH
Annonce