Enig. I den kontekst, at vi henter NJ, Babacar og Karamoko. Så kunne vi lige sp godt have beholdt Højlund.
Men jeg tror stadig ikke, at Højlund ville have opnået i nærheden af den succes for os. Han er en kontra spiller, der behøver rum at løbe i. Kunne han have udviklet sig til noget andet? Garanteret. Men 40 mio for den Højlund vi solgte, er et rigtigt flot salg.
Men jeg tror stadig ikke, at Højlund ville have opnået i nærheden af den succes for os. Han er en kontra spiller, der behøver rum at løbe i. Kunne han have udviklet sig til noget andet? Garanteret. Men 40 mio for den Højlund vi solgte, er et rigtigt flot salg.