"Det er præmissen når man har så mange gode talenter der står næst i køen"
- Ja, det er det. Det kommer vi nok til at se (og ærgre os over) mange gange i fremtiden, og det vil forhåbentlig være et udtryk for, at vi har gang i noget godt på ungdomssiden, hvor god kvalitet og stort talent ikke altid rækker til at slå igennem på superligaholdet.
Ajax har de seneste år gået af med Rasmus Nissen Kristensen, Danilo, Quinten Timber, Noa Lang, Mitchell Bakker, Dani de Wit m.fl., som alle enten har eller med stor sandsynlighed vil mangedoble deres værdi, i de klubber der købte dem i Amsterdam.