Vi har før gjort det fornuftigt i stærke puljer i ChL, der blev hentet 4 point i puljen med Real Madrid, Juventus og Galatasaray, men primært har vi jo spillet europæisk under Ståles beton 4-4-2 / 4-5-1, så jeg er lidt spændt på om Thorup tager de pragmatiske briller på, i erkendelse af at vi kan komme i seriøse problemer hvis vi skal forsøge at spille tiki-take igennem midten.
Derfor mangler vi nok det der skur man kan smide en lang bold op på, jo jo vi kan da godt smide lange bolde efter Pep Biel.
Derfor mangler vi nok det der skur man kan smide en lang bold op på, jo jo vi kan da godt smide lange bolde efter Pep Biel.